![]() |
|
|
||||
|
||||
bourdais wou geen extra rondje rijden, stond gewoon op de audi te wachten
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Audi zal blij zijn met hun overwinning, echter helemaal tevreden zullen ze niet zijn. Met 3 wagens starten en slechts een over de finish is niet des Audi's.
Peugeot kan tevreden zijn met hun 2e plaats. Ik had niet gedacht dat ze de finish zouden halen. En eindelijk dan een overwinning voor Aston Martin. ![]() |
|
|||
|
|||
Inderdaad lichte ontgoocheling voor Audi: fout van piloot en fout van pit crew. Er wordt toch wel verwacht dat ze toch wel een volledig podium zouden innemen.
Zeer aangename verrassing dat Peugeot de race heeft kunnen uitrijden. Ik had wel niet verwacht dat GT2 zo'n groot slagveld zou zijn. LMP2 kan beter afgeschaft worden ![]() |
|
|||
|
|||
Team Oreca Saleen was ook een lichte ontgoocheling. Tijdens de race ging het plots een stuk minder snel.
|
|
||||
|
||||
Ben ik ook blij voor die eerste Aston zege
![]() Ja ORECA, volgend jaar beter? Wat ook wel opvalt is die goede prestatie op de 'gastrijders' op de AF CORSE 430! Ik hoop toch dat Pescarolo bij benzine blijft, er moet toch een manier zijn om evensnel of sneller te kunnen zijn dan de diesels? |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Maakt dat wat uit?
|
|
||||
|
||||
bwa, als da wiel los zat door die stop, is het wel straf dat het zo lang blijft zitten, he..
|
||||
|
||||
De tijden van Villeneuve in de eerste stint(s) waren erbarmelijk slecht, meneer had last van het verkeer. Ja, Sjaak.....dat is nog eens wat anders dan de F1 waar ze elkaar inhalen in de pits.
Vond die laatste SC wat overdone...........is dat een trend in 2007? Bij regen een SC? Dan hadden ze ook kunnen afvlaggen ergens tussen 1300 en 1400 uur. Doen ze natuurlijk niet vanwege de time-slots op TV ![]() Prachtig begin op zaterdag, veel actie t/m grave-yard shifts...........waardeloze laatste uren op zondag.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Dat hoeft helemaal niet, als er een beschadigingetje op zit waardoor iets gaat trillen, kan het even duren voordat alles losgetrild is.
|
|
|||
|
|||
Volgens RLM wou de organisatie de race gewoon laten rijden, maar kwamen de teambazen zelf vragen om een SC?
|
||||
|
||||
Ik heb in elk geval Pirro zien staan voor de camera met een blad papier waarop "Safety Car???" stond, en nog geen 5 minuten later kwam de SC buiten...
|
|
|||
|
|||
En met de technische problemen van Peugeot in het achterhoofd denk ik niet dat Peugeot bezwaar had tegen een SC.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|