De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Endurance
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Rate Thread
  #61  
Old 19-06-2007, 20:49
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Dec 2003
Location: Koersel
Posts: 2,741
Dat zou mooi zijn. Zo is er wat meer bezetting in de ALMS P1 klasse.

Mvg...
Reply With Quote
  #62  
Old 19-06-2007, 20:55
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green
 
Join Date: May 2004
Location: Merendree (Nevele)
Posts: 2,207
Quote:
Originally Posted by Thomaske View Post
Dat zou mooi zijn. Zo is er wat meer bezetting in de ALMS P1 klasse.

Mvg...
Ze zouden het anders wel kunnen gebruiken in de GT1 klasse.
__________________
goossens :: lamy :: ortelli :: palttala

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote
  #63  
Old 19-06-2007, 22:52
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Na de crash heeft Rockenfeller enige tijd lopen prutsen aan zijn vernielde Audi maar dat wisten we al. Wist niet dat ie hem nog gestart heeft, zie deze foto:

http://www.endurance-info.com/2007_Le_Mans/Rocky_13.jpg
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #64  
Old 19-06-2007, 22:55
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Aug 2003
Location: Beersel
Posts: 2,866
Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Na de crash heeft Rockenfeller enige tijd lopen prutsen aan zijn vernielde Audi maar dat wisten we al. Wist niet dat ie hem nog gestart heeft, zie deze foto:

http://www.endurance-info.com/2007_Le_Mans/Rocky_13.jpg
is zelfs live een paar seconden op Motors TV geweest
mooi dat het hem gelukt is, maar veel beweging zal er nooit nog ingezeten hebben
__________________
Reply With Quote
  #65  
Old 20-06-2007, 10:23
Integra's Avatar
Integra Integra is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2004
Location: Heusden-Zolder
Posts: 1,626
Quote:
Originally Posted by corvetteboy View Post
De 64 dus het slachtoffer van zijn eigen technologie
Hoezo slachtoffer eigen technologie? De 997 RSR rijdt ook met een carbon fiber koppeling, dus van een "eigen" technologie kan niet gesproken worden.
__________________
Reply With Quote
  #66  
Old 20-06-2007, 10:51
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Aug 2003
Location: Beersel
Posts: 2,866
t is door de speed limiter achter de SC dat die kapot gegaan is, en dat is volgens Gavin ook wat er gebeurd is in St-Pete.

de 997 RSR heeft dat nog niet voorgehad...
__________________
Reply With Quote
  #67  
Old 20-06-2007, 15:12
CarRerA's Avatar
CarRerA CarRerA is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Sep 2003
Location: Liedekerke
Posts: 114
Quote:
Originally Posted by marcel View Post
is zelfs live een paar seconden op Motors TV geweest
mooi dat het hem gelukt is, maar veel beweging zal er nooit nog ingezeten hebben
Wij stonden in de buurt toen hij hem terug gestart kreeg. Wij hoorden voor een paar seconden een hels lawaai vanuit zijn Audi komen, gevolgd door een grote rookpluim. Toen wisten we niet goed wat het was, maar door de foto te zien, weten we dat nu wel.
Als ik mij niet vergis heeft hij hem daarvoor ook al eens aan de praat gekregen.
Reply With Quote
  #68  
Old 20-06-2007, 15:14
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jul 2003
Location: Groningen, Nederland
Posts: 1,430
Quote:
Originally Posted by marcel View Post
t is door de speed limiter achter de SC dat die kapot gegaan is, en dat is volgens Gavin ook wat er gebeurd is in St-Pete.

de 997 RSR heeft dat nog niet voorgehad...
Niet de speedlimiter. Ze hebben op de Corvette een setting die brandstof bespaart achter de safetycar. Zal wel te maken hebben met een arm mengsel of zo, daar weet ik de details ook niet van. Die setting zorgde echter voor een vibratie in de motor die de driveshaft om zeep hielp. Dat hadden ze in St. Petersburg ook al, maar nu pas realiseerden ze zich dat die 2 zaken met elkaar te maken hadden.
Reply With Quote
  #69  
Old 20-06-2007, 16:02
German-Power's Avatar
German-Power German-Power is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: May 2006
Location: Zonhoven
Posts: 37
Zoals corvetteboy al had gepost : Rs are using a special fuel saving mode which cuts out a number of cylinders. This appears to have caused a vibration which caused damage to the prop shaft . Geen arm brandstofmengsel .
Reply With Quote
  #70  
Old 21-06-2007, 10:46
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Dec 2001
Location: Keerbergen
Posts: 2,963
Leuk rolletje voor Vanina tijdens de afgelopen 24u






Bron: automobilsport.com
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 21:40.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.