![]() |
|
|
||||
|
||||
Nog 4.3secs en hij is bij Lechner...
![]() De FIA zal weer content zijn. ![]() |
|
|||
|
|||
Ze kampen met vermogensverlies. Zo te horen doen de mecaniekers er 'niets' aan. Very Strange!!!
Mvg... |
|
||||
|
||||
safetycar uit nu
|
|
||||
|
||||
Safety Car?
Iemand meer info? |
|
|||
|
|||
Zag de rondetijden naar beneden gaan met zo'n 6 sec. intussen is Kumpen komen pitten... verliest amper 26 sec t.o.v. de Aston op #2... sterk! Ik denk als de Aston binnenkomt dat PK op 2 gaat staan...
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ik heb bij hen wel andere tijden gekend, toen deden ze alles... (toen ik bij RTM werkte). groetjes |
|
|||
|
|||
Daar wil ik ook wel wat meer over weten hoor. Want wij hebben hier geen SC gezien, of waren we hier weer aan 't slapen?
![]() Mvg... |
|
||||
|
||||
Er was een safteycar omdat #62 f430 en #117 Porsche vast zatten in het grind na een botsing ( heb ik via skype met vrienden die ginder zijn)
|
|
|||
|
|||
en Kumpen momenteel op kop,door een slimme zet,het juiste moment de pit in te gaan
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Welkom op het forum trouwens ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Zonet,kumpen beste rondetijd gereden in 3U30, |
|
||||
|
||||
Kijk zijn naam. Hij is klaar voor belcar 2008 pk carsport= ferrari 430. DE vertigo blijft wel lang in de pits. Ik hoop dat ze verder kunnen rijden. Ik hoop dat pk dit volhoudt. Zou een mooi eindezege zijn voor united4belgium.
|
|
|||
|
|||
U4B heeft als ik het goed zie slechts 3 pistops tegenover 4 voor de nrs 2 & 3. Rijden ze langere stints of ligt hun verbruik dan zoveel lager?
|
|
|||
|
|||
De SC is op de baan gekomen na een sortie van een Porsche en een Ferrari.
Mvg.. |
|
||||
|
||||
Quote:
Pffft, moeilijk zenne, alles volgen op een pc scherm.... |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|