![]() |
|
|
||||
|
||||
Het grootste deel was zelfs in het frans, vrij weinig nederlands vond ik, maar als belg versta je het frans natuurlijk wel...
|
|
||||
|
||||
Inderdaad maar als je van Denemarken bent of dergelijk niet he. Dan zou het eigenlijk in het Engels moeten zijn.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Ben zondag vanaf de middag gaan kijken en was 2 uur later een uit geregende kiek. Man man man, wat een pokke weer zeg.
Had echt goesting om tijdens die lange SC periode huiswaarts te keren maar ja, ik stond aan pouhon en dan is het toch nog wat stappen he. Toen ik aan de busstop kwam, was de race weer hervat en stopte de regen min of meer. Wat junkfood binnen geslagen (om op te warmen, wat een excuus zeg, LOL) en het laatste uurtje in de paddock op het grote scherm bekeken. Dan pas kreeg ik waar voor men geld vond ik. Lekker sfeertje daar en nog spannend ook. Die crash van die Maserati in eau rouge was nog wel spectaculair. Heb hem gewoon de muur zien en horen ingaan toen ik naar het scherm opkeek. Geen herhaling te zien dus weet niet wat er gebeurd is. Al bij al, tof maar geef me toch maar goe weer in 2008. |
|
||||
|
||||
Het wordt wel lekker duur. 60 met daarin tribune tot daaraan toe, maar 15 om op een hoop gras te staan? (toegegeven het was wel valet-paking) de vriendelijke boer was het beu dat iedereen maar zoveel gas gaf om de helling op te komen dat zijn wei eraan ging en bood dan maar aan om de wagens zelf te parkeren).
Ook weer leuke gestapopraktijken van de security gezien. Kom je aan op donderdag met je pre-sale tickets, is alles nog gesloten om 10 uur. Geen probleem je mag binnen en ruil later maar om. Aan de paddock is geen controle dus je loopt zo naar de busstop. Wil je terug richting paddock mag je ineens niet door want daar (en daar alleen) staat controle. Komt zo een kale testosteronjunkie je zeggen dat je eerst naar source moet om daar je kaarten in te ruilen.
***You cant make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** ![]() Last edited by Raceboy; 30-07-2007 at 19:29. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Iedereen had het er trouwens over dat er dit jaar een stuk minder volk aanwezig was. Maar hoe kan het ook anders als er niks aan publiciteit wordt gedaan... Voor de rest heb ik een spannende race gezien...de stand werd enkele malen door mekaar gegooid. Minder plezant was wel de verhakkelde Astons te zien (Jet Alliance was heel sterk bezig) en het uitvallen van de AF Corse bolides, maar de sfeer maakte dan weer veel goed. Bij Carsport/Phoenix hebben ze dan weer heel knap gereden en ik gun ze dan ook deze overwinning. (Al mocht Lamy van mij ook winnen ![]() En PK bewijst alweer een ijzersterk team te hebben met een mooie 3de plaats algemeen. Je moet het maar doen met een C5-R. Ik kan al niet wachten tot ze terugkeren in Zolder... ![]() |
|
||||
|
||||
Ik wilde een ticket kopen voor een niet overdekte tribune. Men zegt, "nee nee hoeft niet, ALLE niet overdekte tribunes zitten in de prijs" Kom ik aan de tribune van radillon, vraagt men mij een kaartje voor de tribune op te mogen
![]()
|
||||
|
||||
Enkel in voorverkoop.
|
||||
|
||||
Quote:
De volgende dag, we wandelen van het einde van de F1- paddock door die tunnel daar, zodat je eigenlijk gelijk bij Le Source bent. Daar worden we tegen gehouden, want we hebben niet de juiste tickets. We zijn maar terug gelopen en via de tunnel bij de Busstop naar de Busstop gegaan. Op zaterdag hebben we dezelfde wandeling gemaakt ้n was het geen enkel probleem met diezelfde tickets. Raar, maar waar. Ik heb 60 Euro betaald en had toegang tot alle tribunes, maar deze kaarten waren dan ook op donderdag gekocht. Schijnbaar toch "Pre-sale". Ook hoorde ik inderdaad dat het 15 Euro voor parkingkaart was. Wel erg duur! Ook ik hoorde van dat commentaar. En ik had een Duits sprekend meisje bij me, en ze begreep de helft niet. Een jongen uit Amerika heeft maar naar de wagens staan kijken...wat het commentaar was, dat begreep ie niet. En ook ik had dus wel de indruk dat het rustiger was. Zeker op de vrijdag vond ik het echt een stuk rustiger. Ook het weekend was minder druk dan vorig jaar...maar dat had waarschijnlijk te maken met het weer. Als ik niemand bij me had, had ik (denk ik) ook eerder weggegaan... Toch was het geslaagd en kom ik, waarschijnlijk, in 2008 weer |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Ik ben aan het eind van mijn vakantie ook wezen kijken en heb ondanks het weer werkelijk genoten! Het was mijn eerste 24uurs race, maar zeker niet mijn laatste. Het geluid van de corvette's en de murci's was weer erg indrukwekkend en voor mij als nederlander was het stiekem toch wel erg leuk om een nederlandse corvette te zien winnen van een masserati met een belg.
![]() ![]() Wij hebben trouwens general entry tickets gekocht van 30 en zijn bijna overal binnengeraakt, paddock, tribunes, ik had zelfs tijdens de race ongehinderd via de box van bms de pitlane op kunnen lopen. Combinatie van onnozel doen, mazzel hebben en controle's die niet altijd even streng waren, op zondag leek het zelf alsof ze allemaal opgeheven waren... Ik had soms echt het gevoel dat ik die 30 euro ook gewoon in m'n zak had kunnen houden...
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
security
Ook wij hadden donderdag hetzelfde probleem aan de busstop,we moesten helemaal rondlopen en mochten de paddock niet in.We wilden nochtans een paddockticket kopen maar de loketten waren gesloten.Volgens die bal van Ball Events was het hun probleem niet en daar stonden we dan.Ook op parking 1 leefden deze mannen zich eens uit(als ze eens mogen buitenkomen doen ze het goed)Al de mensen die aan de zijkant een tentje achter hun wagen hadden staan moesten verhuizen naar een moeras.Ik vraag me af of het dan nodig is om met crossmoto's,jeep en brommers de dikke nek uit te hangen voor een gezin met 2 kinderen.Trouwens waar staat daar een bord dat je geen tent mag opzetten?Volgend jaar een handje geven aan een bal en die zal je naar je plaats begeven,en liefst niet meer bewegen.Ik denk dat de toeschouwers dit ook wel beu aan het worden zijn.Dus qua organisatie was het weer een nul,ze hadden zelfs pas op zaterdag inkombandjes.Vergeten te drukken waarschijnlijk.
En ohja de race was geweldig,van begin tot einde een sprint. |
|
||||
|
||||
Quote:
Wie had eigenlijk moeten winnen? Jetalliance. ![]() Ik vind mensen grappig die zich voordoen als een "morele steun" voor een team. Carsport heeft door hun bijdrage gewonnen. ![]() ![]() Leedvermaak is niet grappig. (en dat Aston chassisnr. zien we misschien zelfs nooit meer terug)
![]() Last edited by Integra; 31-07-2007 at 09:24. |
|
||||
|
||||
Hoewel ik al eerder mijn ongenoegen heb geuit over de tarievenpolitiek van deze 24u van Spa, maak ik graag nog even een samenvatting van het prijzenlabyrinth:
Voorverkoop (en ter plaatse vanaf donderdag) On-line of via in Walloni๋ of Brussel gelegen voorverkoopkantoren Volwassene: 30 inclusief onoverdekte tribune 30 supplement paddock Jongere -14j: gratis inclusief onoverdekte tribune ้n inclusief paddock Bemerkingen: Stel, je hebt een zoontje/dochtertje van 10, die stuur je niet zonder begeleiding de paddock in, dus als volwassene betaal je uiteindelijk toch 60 In het on-line systeem had ik niet het volste vertrouwen, maar dat is uiteraard persoonlijk Het best bereikbare voorverkoopkantoor was de RACB/RACE in Brussel, daar werd ik echter vriendelijk en in correct Nederlands doorverwezen naar.....de on-line voorverkoop of de Total stations, in de Aarlenstraat 53 bleek het niet mogelijk tickets aan te schaffen ![]() De Total stations kon je al evenmin kaarten bestellen, tenzij via..... het on-line systeem ![]() Ter plaatse (vanaf zaterdag) Volwassene: 30 zonder tribune 30 supplement paddock 5 supplement onoverdekte tribune Jongere -14j: tja, die is op enkele dagen tijd volwassene geworden en betaalt het volle tarief (die info was ook te puren uit de Total24 webstek, dus geen veras- sing, maar daarom niet minder onbegrijpelijk) Jongere -10j: over deze categorie medemensen was officieel nergens iets te bespeuren, maar deze gelukzakken mogen gewoon gratis binnen ![]() Bemerkingen: Het gegoochel met die jongerentarieven en de variatie in leeftijden (voorverkoop vs ter plekke) vat ik niet zo best, maar wij hebben dat creatief kunnen oplossen ![]() Parking: Op ้้n jaar tijd stijgt de prijs van 8 naar 15, en dan maar beweren dat de inflatie stabiel blijft. ![]() Nu ja, nog 3 erbij en het parkeertarief van Le Mans is bereikt. Mijn suggesties: zorg ervoor dat de inhoud van tickets voor volwassenen en jongeren hetzelfde is er mag inderdaad een prijsverschil (of inhoudsverschil) zijn tussen voorverkoop en ter plekke, maar hou het binnen redelijke perken zorg voor een beter georganiseerd en toegankelijk voorverkoopsysteem Allemaal niet zo moeilijk toch ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|