|
|
||||
|
||||
Servicewagens
Naar aanleiding van de Rally van Duitsland heb ik een groot project voor ogen. Eentje die me wel een jaartje of twee zoet zal houden. Ik wil namelijk een dio over deze rally maken. Misschien een stukje servicepark of iets gelijkaardigs. Ik zie het wel als ik ginds ben geweest.
Nu heb ik hiervoor al een vraag: bestaan er eigenlijk bouwdozen van 1/24 servicewagens. Ik weet dat er trucks voor handen zijn, die je eventueel kunt ombouwen. Maar als ik de serviceplaats van de vele amateurteams zie, dan komen zij vaak met bestelwagens en dergelijke. En hiervan is volgens mij best weinig te vinden... Desnoods ga ik die-casts moeten ombouwen. En nu nog hopen dat de C4 gauw uitgebracht wordt. Anders ga ik het Kronosteam moeten plaatsen als professioneel team samen met wat Mitsu's als amateurteams. Jullie horen hier nog wel van... Eerst alles wat laten rijpen natuurlijk en heel goed plannen... Tips zijn steeds welkom ! grtzzz
|
||||
|
||||
de team trucks bestaan , maar de bestelwagens bestaan niet , maar mits enige aanpassingen gaat alles hier een vb
http://www.rallye-miniature.com/foru...=122&start=135 |
|
||||
|
||||
Renaissance heeft ook de service tenten in het gamma, waar ze de auto's onder zetten tijdens het servicen.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Het verbouwen moet trouwens wel te doen zijn. Eerst eens zien welke bestelwagens ze meehebben daar in Duitsland. Thanks Quote:
Het zal een lang lopend projectje worden om klaar te hebben tegen pakweg eind 2008 om dan te posteren tijdens de beurs in Bissegem of zo. Grtzzz en alvast dank voor de eerste tips.
|
||||
|
||||
hij bestaat in 1/24 hoor zelf gezien
|
|
|||
|
|||
Ik ben ook iets in die aard aan het doen, service van subaru. Heb me de doos van italeri gekocht, 1 vrachtwagen en 1 auto. In de handleiding staat daar ene volledige uitleg met hoeveel vrachtwagens, trainingsautos, servicevolk en dergelijke ze zijn. Das ideaal als basis denk ik. Is wel uit 2001. Heb al genoeg subarus liggen voor de rally zelf (3 autos) en om trainingsautos te maken. Alleen nog eens op zoek gaan naar de vrachtwagens da ik nog nodig heb...
|
|
||||
|
||||
Mooi zo ! Het volledige subaruteam maken is een goed idee. Het bestaat ook van Citroën uit 2003 dacht ik...
@ Gofastfreddy: geen idee of zo'n Ford Transit in 1/24 bestaat. Blijkbaar dus wel, goed om weten... Thanks Voorlopig laat ik de ideeën al wat rijpen en na de rally zal ik stap voor stap aan de slag gaan.
|