![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Benieuwd wat de aanhangers van Germinal B. Ajax gaan zeggen mocht Antwerp zo eens toevallig winnen ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Leuk troch die sfeer voor een wedstrijd als de deze!
Ik hoop alleen dat de wedstrijd ook iets gaat voorstellen en niet een saaie partij gaat worden met ploegen die schrik hebben om te verliezen! Zie maar naar het Limburgse derby tussen Genk en St Truiden, waar beide ploegen teveel bang hadden om te verliezen en daardoor een zwakke en saaie partij neerzette. Ik gun het beide ploegen, maar mijn sympathie gaat net iets meer naar GBA aangezien onze topscoorders daar vandaan komen :-) Dat de beste mogen winnen (en dat Genk kampioen mag worden)! Greetz Barry |
|
||||
|
||||
Quote:
Kpaka heeft mij dit seizoen een sterkere indruk gelaten dan hetgeen Sonck ooit op het kiel laten zien heeft ... Ik voorspel Kpaka dan ook een veel grotere toekomst dan Sonck ... En ik kan het weten, want ik heb van beide spelers heel wat matchen gezien ... Ik denk dat Kpaka na dit seizoen gerust weg mag van GBA, maar dan zal er wel Grof geld moeten komen ... hij ligt nog 4 jaar onder contract ... Niet zo als bij Sonck die voor een appel en een ei is kunnen vertrekken (wegens contract bijna afgelopen ...) airco
|
||||
|
||||
Lange Wapper kiest voor GBA
Vwalla, voor diegenen die vroegen wat een match als Antwerp-GBA zo speciaal maakt:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Voor diegene die niet kunnen volgen ... Lange Wapper is het standbeeld op de grote markt van Antwerpen, vlak voor het stadhuis ... Van symboliek gesproken ... Lange wapper heeft vannacht voor enkele uurtjes zijn ware aard getoond ![]() ![]() airco
|
||||
|
||||
Trouwens, we fiksen voor elken derby wel zoiets ...
Bij de vorigen derby hebben een groep beeschot-supps den bosuil (het dier) geadopteert in den antwerpse zoo ![]() beke cynisch he ![]() airco
|
||||
|
||||
Quote:
Swat, kgaan ier ni té die pop ingaan want dan komen er van die ellenlange discussies die nergens toe leiden. Dat de beste moge winnen!!!
|
||||
|
||||
de lange wapper heeft nooit bestaan, en moest hij ooit bestaan hebben, hij zou eerder voor 'antwerp' kiezen dan 'GBAntwerp' zunne
![]() ![]() excuseer eh ![]() lekker zeveren ![]() ![]()
|
||||
|
||||
GBA zal idd serieus geld krijgen voor Kpaka, maar ik ben es benieuwd naar waar hij zou gaan, er zijn meerdere ploegen geïntresseerd, waaronder ook Genk, maar die zullen enkel een bod uitbrengen als Sonck of Dagano zouden vertrekken en aangezien dat ze nu al sowieso voorrondes in de Champions League spelen zullen ze zeker nog een seizoen blijven om zichzelf nog meer in de spotlight te spelen en alzo hun waarde op te drijven.
Greetz Barry Ps: Amuseer u zondag Oneliner ma laat de brievenbussen heel hè :-p |
|
||||
|
||||
Ik ben den braafste van den hoop...
![]() Achja, ben qua voetbal mind het eens me airco. Ge moet naar de voetbal gaan voor de sfeer en het spel. Zo ook dit weekend...
|
||||
|
||||
![]()
Ik had van u nie anders verwacht
![]() Jammer van da feest, want anders had ik graag eens meegegaan. volgend seizoen gaan we zeker eens samen zien! Misschien zelfs op Genk als die logo van mijn nonkel erdoor komt ![]() Greetz Barry PS: coole sig ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Maar trek het je niet aan! Greetz Barry |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Ik denk dat genoeg mensen dit doorhadden hoor. Ik had het diezelfde avond er nog over met beemer
![]() Maar Ontopic nu => ik vertrek binnen een uurke naar' stad. Greetz
|
||||
|
||||
Quote:
Germinal Beerschot is nog voor een heel tijdje de ploeg vant stad ... In de onderlinge duels staat het ondertussen 4-0 voor GBA, duidelijker kan volgens mij niet echt ... airco
|
|