De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Stuffis Generalis > Games
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 01-11-2007, 11:49
Pinto Pinto is offline
De Paddock Rookie

BATracer

Ik heb dus maar een nieuw tijdverdrijf gevonden op 't internet
En het is BATracer geworden, een gratis online manager race game met verschillende race klassen (F1, V8 supercars, BTCC, ...).
Het ziet er precies allemaal redelijk ingewikkeld uit in het begin, maar eens even bezig gaat het wel vlot.

Als je als nieuweling begint, heb je enkel de keuze uit een aantal "academy games" om het spel te leren kennen. En pas als je daar bepaalde resultaten hebt gehaald, kan je meespelen in de pro games.
Ik zit nu in een F1 2007 spel, met renault, halverwege het seizoen.

Je hebt een aantal trainingssessies , een kwalificatie, een warmup en een race. De kwalificatie begint ongeveer nen dag nadat er zich 22 spelers hebben aangemeld voor een seizoentje F1. En dan elke dag is er ongeveer een nieuwe sessie.

We zijn met de mense van autosportforum al een clan gestart, maar we hebbe slechts 6 mensen terwijl er 10 nodig zijn om in de ranking te worden opgenomen. Mijn vraag is dus.... zijn er hier nog mensen die dat spelen of er interesse in hebben? Je laat maar iets weten, hier of op het autosportforum
Reply With Quote
Old 13-11-2007, 21:15
B.V.S.'s Avatar
B.V.S. B.V.S. is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Pinto View Post
Ik heb dus maar een nieuw tijdverdrijf gevonden op 't internet
En het is BATracer geworden, een gratis online manager race game met verschillende race klassen (F1, V8 supercars, BTCC, ...).
Het ziet er precies allemaal redelijk ingewikkeld uit in het begin, maar eens even bezig gaat het wel vlot.

Als je als nieuweling begint, heb je enkel de keuze uit een aantal "academy games" om het spel te leren kennen. En pas als je daar bepaalde resultaten hebt gehaald, kan je meespelen in de pro games.
Ik zit nu in een F1 2007 spel, met renault, halverwege het seizoen.

Je hebt een aantal trainingssessies , een kwalificatie, een warmup en een race. De kwalificatie begint ongeveer nen dag nadat er zich 22 spelers hebben aangemeld voor een seizoentje F1. En dan elke dag is er ongeveer een nieuwe sessie.

We zijn met de mense van autosportforum al een clan gestart, maar we hebbe slechts 6 mensen terwijl er 10 nodig zijn om in de ranking te worden opgenomen. Mijn vraag is dus.... zijn er hier nog mensen die dat spelen of er interesse in hebben? Je laat maar iets weten, hier of op het autosportforum
Check your PM
Old 13-11-2007, 21:19
Sir Kwietje's Avatar
Sir Kwietje Sir Kwietje is offline
De Paddock Regular

Probeer hier eens.

Reply With Quote
Old 13-11-2007, 21:27
Pinto Pinto is offline
De Paddock Rookie

Die site kende ik nog niet Kwietje, bedankt, staan handige tips op

edit: dit is de link naar het forum waar de andere van onze clan zitten: http://www.autosportforum.be/showthread.php?t=372

Last edited by Pinto; 13-11-2007 at 21:33.
Reply With Quote
Old 09-12-2007, 23:38
Pinto Pinto is offline
De Paddock Rookie

Ondertussen zijn er 2 mensen van hier op het forum bijgekomen, wie zich nog geroepen voelt, laat ma iets weten.
Reply With Quote
Old 02-11-2009, 17:34
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Voorlopig batracer volledig offline gehaald omdat er ferraris in voorkwamen

Quote:
BATracer Unavailable Until Further Notice

BATracer is presently unavailable due to legal issues following receipt of a letter this morning (2nd November 2009) concerning user-submitted Ferrari content within BATracer. Efforts are being made to resolve this issue and to restore the site at the earliest opportunity following changes.

The ability to further upload user-submitted content for inclusion in the game has been disabled until further notice.

BATracer.com

Statement Concerning Infringement of Trademarks and Designs of
Ferrari S.p.A. "Ferrari" of Maranello

The inclusion of Ferrari material into BATracer was not authorised by Ferrari, and the activity of BATracer and user contributions was not in any way related to Ferrari.

All Ferrari content will be removed from the game, and all user-carset projects involving Ferrari content will also be removed.

Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules