![]() |
|
|
|||
|
|||
Wie zegt dat er geen polsbandjes meer zijn? 't is toch niet omdat er vvk is bij Total dat er geen bandjes meer zijn. Ze hebben het ooit geprobeerd met een bandje als alg. ingang en een kaart die je telkens moest laten zien voor de paddocks, maar dat was een ramp en dus snel weer afgevoerd!
|
|
|||
|
|||
Volgens Planetlemans Menten op de Lambo:
http://www.planetlemans.com/fia-gt-2...pa-entry-list/ |
|
|||
|
|||
Beetje jammer. Had graag de v8 willen horen. Nu maar hopen dat er wat meer niet-gt3 wagens in de g2 en g3 komen.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Tenzij men een aparte stand zet waar je die kaarten kunt omruilen voor een banjes, dat kan natuurlijk ![]()
|
||||
|
||||
Was dat vorig jaar ook al niet zo, dat je je tickets kon omruilen voor polsbandjes aan de inkom? Of zit ik weer verkeerd met mijn gedachten...
|
|
|||
|
|||
Dat klopt helemaal oruilen voor polsbandje
|
|
|||
|
|||
De kans zit erin dat er een volledig nieuw team aan de start komt van de Etmaalrace te Spa.
Bron: intern uit 't team. Mvg |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Is het een nieuw Belgisch team?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Voor verkoop.
Hopelijk openen ze dan wel een aparte omruil balie bij de kassa. vorig jaar een ramp, lekker lang in de rij met je voor verkoopkaart.
![]() Had wat efficienter gekund voor al diegene die al een kaart hadden. Wellicht is het slimmer als men gelijk bandjes verkoopt. eigen verantwoordelijkheid bij het omdoen. en dan vlot doorlopen. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Wat is er op maandag al te zien?
![]() |
|
||||
|
||||
Ik vertrek maandag, en ga dinsdag mss eens kijken op het circuit, als dat lukt tenminste (technische controles). Woensdag de parade, en vanaf donderdag de trainingen.
![]() |
|
|||
|
|||
En, nog nieuws ivm de teams en hun bezetting ?
|
|
||||
|
||||
Hi, Ik ben nieuw op dit forum, maar ben al 2 jaar achtereen naar de 24h van Spa geweest. Nu ga ik dit jaar weer waarschijnlijk
![]() ![]() Hopelijk een aantal Lambo Murc's aan de start ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|