![]() |
|
#91
|
||||
|
||||
Is er hier iemand die meer weet van de nieuwe 4L Porsche boxermotor voor de 997 RSR? Flying Lizard heeft er afgelopen weekend mee gereden op Lime Rock.
__________________
![]() |
#92
|
|||
|
|||
4 L? Damn, ik dacht dat die 3.8 die in de huidige 997RSR hangt al voldoende power en koppel gaf om in 1e/2e versnelling de koppeling/versnellingsbak en diff te mollen (ooit eens gehoort van de heren van Men & Motors).
Maar misschien is die 4 L even zuiniger ivm pk's en koppel bij lager toerental. |
#93
|
||||
|
||||
Ik denk toch dat Porsche zich geen zorgen moet maken over de gehele aandrijflijn, heeft toch de naam van redelijk bombproof te zijn.
![]() Ik had een mailtje gestuurd naar Prospeed of ik iets te weten kon komen over de 4 L motor, maar daar kunnen ze momenteel nog niets over kwijt. Zullen dus nog wat geduld moeten hebben.
__________________
![]() |
#94
|
||||
|
||||
Ik heb hier gelezen dat er woensdag 30 juli een Parade is.
Kan iemand mij daar meer info over geven? Wat, waar, wanneer, ... ?? |
#95
|
||||
|
||||
Quote:
Aan het Casino is het eigenlijk een grote signeersessie / ontmoetingsplaats met de piloten. Lekker laid-back sfeertje. ![]() In de late namiddag rijden ze dan terug naar het circuit zelf.
__________________
![]() |
#96
|
||||
|
||||
A+ Racing zal niet deelnemen aan de Total 24 Hours of Spa.
|
#97
|
||||
|
||||
Men zou teams die op voorhand verschillende malen meedelen dat ze gaan deelnemen aan een wedstrijd, en daarna toch niet komen opdagen, moeten beboeten. Ik begrijp best dat je een gehavende wagen niet aan de start kan krijgen, zoals bij de broers Thiers, maar als je al weet dat je het budget wss niet rondkrijgt (zoals wss in dit geval), zwijg er dan over..
Heb dit ook gemerkt bij bv Gravity, dat eerst in een paar communiqués zegt dat ze een Mosler gaan inzetten in Spa, en dan nu plots 'ter voorbereiding van Zolder' Spa links laat liggen... ![]() EDIT: Ik vergat bijna Luc Alphand! ![]() |
#98
|
||||
|
||||
Quote:
Voor hetzelfde zet A+ hun wagen niet op die voorlopige lijst, zoeken ze hun extra budget en rijders ondertussen, om dan tot de conclusie te komen dat de entrylist vol is en er geen plaats is voor hun.... De terugtrekking van de gravity mosler zal wel allemaal te maken hebben met de crash van Kumpen afgelopen BGT race. |
#99
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ben wel akkoord dat het flauw is van LAA (niet dat het hun zou kunnen schelen ![]()
__________________
![]() |
#100
|
||||
|
||||
Quote:
Ik beschuldig niemand, aangezien ik vernomen heb dat A+ niet zeker was van deelname. Anderszijds stonden er op de entry list van Planet Le Mans op een gegeven moment 2 Vipers.. Gravity stond trouwens niet op de voorlopige entry list, en die is bekendgemaakt vòòr het BGTC-weekend te Spa. ![]() |
#101
|
||||
|
||||
Het wil niet zeggen dat als er een team deelneemt aan de Officiële Testdag, het team ook deelneemt aan de 24 uur. Trouwens, op de voorlopige deelnemerslijst stonden de namen van de 3 piloten die getest hebben terwijl er geen sprake is/was dat die rijders ook daadwerkelijk aan de start zouden verschijnen...
|
#102
|
||||
|
||||
Quote:
(Heb het even opgezocht; A+ had dus idd al meegeven dat hun deelname niet zeker was ![]() |
#103
|
|||
|
|||
Voor Oschersleben was het er 1 die niet zeker was, op Oschersleben werden het er 2 (met mensen van A+ Racing ter plekke) en nu is het weer 0.
Zullen wel wat euro's niet doorgekomen zijn ![]() |
#104
|
||||
|
||||
Waarom heeft Gigawave eigenlijk niet gereden in Oschers? (was ondertussen op vakantie, dus geen idee)
@ grig-o, ik begrijp uw redenering en het is dikwijls frustrerend, maar zo zij het. ![]()
__________________
![]() |
#105
|
|||
|
|||
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|