|
|
||||
|
||||
Oplossingen vraag 37 en 38
Hier zijn de oplossingen van vraag 37 en 38 : Vraag 37 :
Het was namelijk een scene uit de film “Grand Prix” van 1966, in een regie van John Frankenheimer, waarbij Yves Montand’s alter ego “Jean-Pierre Sarti” een dodelijk ongeval krijgt tijdens de GP van Italië op het circuit van Monza. De wagen is in werkelijkheid een gecamoufleerde Lotus, die moest doorgaan voor een Ferrari. Twee quizzers dachten dat het hier om Mike Parkes ging, de anderen hadden de scene uit de film herkend. De correcte benaming van de wagen was echter heel wat moeilijker en leverde heel wat varianten op, maar de enige correcte benaming is degene die we in het type-antwoord vermeld hebben. Vraag 38 :
Hier liet niemand punten liggen, alles werd correct beantwoord, behalve Zaibatsu Racing die voor deze vraag de handdoek in de ring gooide. Dit levert dus de volgende tussenstand op :
In elk geval proficiat aan alle deelnemers, en op naar vraag 39 en 40! Je kan de tussenstand overigens HIER nog eens op je gemak bekijken. En laat de straffe verhalen en nabeschouwingen nu maar komen |
|
||||
|
||||
Dat kan nog spannend worden voor de 2e plek
PS Guy, klopt het dat de excel-sheet nog niet is bijgewerkt met vragen 35 t/m 38?
|
||||
|
||||
Neen, hij is bijgewerkt. Heb je op de link hierboven geklikt, of ergens anders? De link hierboven heb ik gecheckt en die is in orde.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|