![]() |
|
|
||||
|
||||
Zouden zie niet op pistop tv de exG&A mosler bedoelen.
Klasse 1 van de DESMC nu niet bepaald druk bezet. En als je dan tog wilt strijden kan je toch beter tegen wagens die zo goed als gelijk zijn. |
|
|||
|
|||
Wagen is overgekocht door MeXT-racing, dus denk niet dat dit het geval kan zijn. Moest MeXT naar BGTC gaan, zouden ze dat met hun eigen rijders doen veronderstel ik.
|
||||
|
||||
Weet ik wel dat MeXT de g&a mosler gekocht heeft.Maar omdat ze op pistop duidelijk G&A zeggen en bij mij weten verkocht is aan MeXT.
Veronderstel ik dat er een mogelijkheid is dat Mext ook BGTC doet. En waarom longin misschien voor de ervaring , budget. En G&A heeft duidelijk laten weten dat ze dit jaar geen BGTC gaan doen. Last edited by fenixracing; 24-03-2009 at 10:16. |
|
||||
|
||||
Vergeet wat ik zei, er is duidelijkheid G&A heeft een niewe mosler gekocht en wil er mee aan de start in de BGTC.
Bron: www.autosport.be Last edited by fenixracing; 24-03-2009 at 15:14. |
|
|||
|
|||
dus 1ste piste Longin - Kenis op mosler...
2de piste misschien Longin - Verbist op First Porsche. CPL team sponser First en voorziet budget voor Verbist en sponsor van Longin. 3 de piste ... |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
Zou wel een sterk pilotenduo zijn! Maar hoe zit het dan met het pro-am systeem...?
|
||||
|
||||
Weet iemand wat ngt en gpr van plan zijn?
Blijkbaar heeft sro het eindelijk door dat communicatie een belangrijke troef is. ze doen toch meer newsflashes op hun site dan de vorige jaren. |
|
|||
|
|||
Quote:
Mvg |
|
||||
|
||||
Pics van de voorstelling van de R8:
http://www.audisport.be/forum/index.php?showtopic=564 Ik mis Total nog. Misschien nog niet volledig rond? ;-) Audi heeft in België nooit gedurfde liveries gehad... |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
In het groot ;-)
Neen, had het gewoon niet gezien... |
|
||||
|
||||
Rare plakker voor het startnummer. Dacht dat men daar een standaard "sjabloon" voor had. Iedereen hetzelfde soort nummer en plakker, werkt wel net zo makkelijk langs de baan.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
hebben ze in de bgtc nog niet gehad. kijk maar naar NGT enz.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|