![]() |
|
|
|||
|
|||
Quote:
Er zijn toch altijd 3 kampioenschappen geweest... En BGTC en DSMEC zijn dit jaar totaal iets anders, in vergelijking met vroeger toen het allebei GT en touring toeliet. Laten we hopen dat er toch meer inschrijvingen gaan komen. Alé, dat zal normaal wel gebeuren, want zijn toch al meer teamvoorstellingen geweest. Persoonlijk denk ik dat men terug moet streven naar superweekends waar 2(of 3) van de grote belgische kampioenschappen samenrijden in een weekend. En wat ik ook wel zie zitten voor de startvelden is beginnen met een BENE-verhaald. BENE GT4 - BENE GT3 en dan die laten bijvoorbeeld 8 weekends, 2 per circuit in België en Nederland...
|
|||
|
|||
Ik ben zeker een race enthousiast en ga naar zoveel mogelijk wedstrijden zien maar als je ziet hoeveel weekends of race dagen er zijn op een jaar, dan is dit voor mij niet haalbaar.
Zelfs alle grote events haal ik al niet dus dan vraag ik me af hoe het zit met Jan Modaal die wel eens een wedstrijdje wil zien maar zeker niet elke maand. Het groeperen van verschillende grote en kleine series lijkt me super om zo veel publiek te lokken, alhoewel ik het de laatste 2 jaar al veel beter vind dan vroeger. |
|
||||
|
||||
Quote:
De superweekends ben ik niet zo voor. De vorige keer toen dat was was het gewoon iedere meeting hetzelfde programma. nooit een kans om is een dsc of een BRL V6 erbij te zien.
|
|||
|
|||
Bwa, wat is een super weekend?
Dit is voor mij tenminste één van de 3 hoofdseries van België samen met clio cup of funcup of BRL of DSC of zelfs openwheelers. |
|
||||
|
||||
Inderdaad, en ik ben daar ook voorstander van.
|
|
||||
|
||||
Ik wil niet minachtig doen over de DSMEC, maar er zijn toch maar 2 hoofdseries? DSMEC is toch een regionaal kampioenschap?
|
|
|||
|
|||
Als je het zo technisch bekijkt dan heb je gelijk maar in de realiteit moet DSMEC zeker niet onder doen voor de rest qua uitstraling en veld bezetting.
Ik vind DSMEC zeker geen maat minder dan BTCS of BGTC. Mijn mening natuurlijk, ik hoef geen gelijk. ![]() |
|
||||
|
||||
Dat wil ik ook helemaal niet zeggen. Ik vind DSMEC een schitterend kampioenschap. Zeker tov BGTC qua veldbezetting.
|
|
||||
|
||||
wat nu het BGTS is, is toch ook ooit als een regionaal kampioenschap begonnen?
|
||||
|
||||
Dat is het punt toch ook niet?
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Een nieuw kampioenschap in wording?
![]() |
|
||||
|
||||
Voor een stervend kampioenschap hebben ze toch een vrij goede tv coverage.
http://www.belgiangt.com/nl/newsarti...-coverage.html Last edited by fenixracing; 15-04-2009 at 18:09. |
|
||||
|
||||
Quote:
ONDERTEKENDE akkoorden? ![]() Quote:
Last edited by Dries DS; 16-04-2009 at 05:42. |
|
||||
|
||||
Ik weet het, je weet op een gegeven moment niet meer wat je moet geloven.
Ik blijf sro geloven omdat pitstop de enige is die hier opmerkingen opmaakt. En zowat de enige die opmerkingen maakt als het over BGTC gaat. Als sro zich hier aan houdt. Dan gaat pitstop een serius imagoprobleem krijgen. Houdt sro zich er niet aan dan, vindt ik het maar een lage streek. Maar eerst afwachten en dan reageren lijkt me hier op de juiste plaats. Last edited by fenixracing; 16-04-2009 at 06:37. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|