![]() |
|
|
|||
|
|||
Quote:
Volgens mijn persoonlijke mening zou de MCD normaal gezien nog niet op die hoogte van de Mosler kunnen gezeten hebben als die niet te vroeg (voor groen) vol op het gas was gegaan. Hij schoot echt vanachter de Mosler. Dat alles heb ik kunnen waarnemen vanaf de pitsmuur net onder de starter, een klein detail die mijn waarnemingen niet 100% kan staven is het feit dat ik niet 100% juist heb kunnen zien wanneer het groen is geworden! Dus in alle eerlijkheid een raceincedent... waar er veel kan over geschreven en gesproken worden... Ook jammer voor de andere 5 teams betrokken in dit "ongeval" Toch heb ik een klein probleem met de motivatie tot deelname van het MCD-team, namelijk waarom aan een kampioenschap deelnemen en buiten punten rijden? Starten op Michelin ipv op de verplichte Dunlops? Inderdaad, zonder afbreuk te willen doen aan de Dunlop banden, de Dunlop is niet de beste band op een Porsche, maar als het reglement dat nu voorschrijft en men het niet naleeft er geen punten te winnen zijn ...? Ok, dat was ook het geval bij de Speedlover Porsche in Françorchamps. Het is voor mij toch moeilijk, je zou maar in een ongeval verwikkeld geraken met zo’n deelnemer en kostbare punten verliezen…leg dat maar eens uit aan Uw sponsers! Last edited by reys; 28-04-2009 at 02:11. |
|
|||
|
|||
Blijkbaar ben ik niet de enige die zijn bedenkingen heeft over de Dunlop band op porsche "vooral links achter". hoeveel dit jaar al tijdens de DSMEC.
Tijdens DSC op Franco ook dunlops gezien (op Porsche) na 60min + 1 ronde tot op de kas versleten. |
|
||||
|
||||
Quote:
Als teams risico's willen nemen door zachte compounds te monteren dan is dat hun zaak hé. Er zijn 3 verschillende compounds beschikbaar en 2 verschillende karkassen.. Tijdens de eerste race te Franco waren er 4 klapbanden, allen door contact met andere deelnemers of doordat de kas raakt aan de banden. Je misschien toch eerst beter informeren alvorens commentaar te geven. Tevens is er een verschil in band tussen de 997 en de 996. Raar toch dat sommigen nooit problemen hebben en anderen altijd hé! Al eens stilgestaan dat dit ook aan de wagen zou kunnen liggen. Open- en toespoor, camber, caster, uitlijning, drukken, enz.. De Porsche van First (250) ligt lager achteraan dan orgineel Lammertink raakte de kas na contact met andere deelnemer Idem bij Van Oost/Maes Raus/Mattheus stond ik zelf bij toen deze leeg liep na contact met de kerbs. Banden zijn zoals dempers - gebruik ze correct en er zal niets gebeuren. Neem je zelf risico's, tja, dan kan het al eens fout gaan hé. Als je graag nog wat technische info wil alvorens commentaar te geven dan roep je maar. Ik wacht trouwens nog steeds op je telefoontje ![]() |
|
|||
|
|||
Net mail gekregen, verslag komt straks op de site.
Komt erop neer dat de Mosler naar links werd geduwd door een BMW, maar daar was ondertussen geen plaats meer omdat de McDonalds Porsche er reeds (onverwacht) zat. Conclusie, spijtig ongeluk, shit happens... ![]() |
|
|||
|
|||
Hoe komt het eigenlijk dat AD Sport punten heeft voor deze race, die hebben toch met Michelin gereden?!
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks |
|
|||
|
|||
Quote:
Yep shit happens ![]() |
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Quote:
Ik lees net alle berichten van de BTCS. Is het je daar ook opgevallen hoeveel klapbanden ze daar hadden? Corthals in Franco zelfs enkele keren na elkaar. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|