De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 13-05-2009, 21:44
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

maw, de finnen tonen meer interesse in het Belgische GT kampioenschap dan de belgen...
Old 18-05-2009, 20:49
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Quote:
Het nieuwe autosportprogramma Motors, dat op de regionale zenders in Vlaanderen uitgezonden wordt, lijkt zeer succesvol te zijn. De eerste drie uitzendingen, met onder meer een samenvatting van de eerste Belgian Races GT-races op Circuit Zolder, bereikten goed 600.000 kijkers, waarbij de gemiddelde kijker goed 11 minuten aandacht aan de nationale autosport schonk. Het spreekt voor zich dat deze cijfers een enorme boost voor de partners, teams en sponsors van het Belgian GT Championship zijn. We onderstrepen ook nog eens dat de Belgian GT ook op RTL en RTBF wordt uitgezonden.

http://www.belgiangt.com/nl/
11 minuten? max 5 minuten autosport in dat programma

Reply With Quote
Old 18-05-2009, 20:50
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

En dat heb ik dus gemist want ik zocht op Exqi en Motorstv. Op welke post wordt Motors nu ook alweer getoond?

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote
Old 18-05-2009, 22:14
Fonne's Avatar
Fonne Fonne is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Belle View Post
En dat heb ik dus gemist want ik zocht op Exqi en Motorstv. Op welke post wordt Motors nu ook alweer getoond?
Op de regionale zenders.
Old 18-05-2009, 22:14
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

Ja, had ik gelezen in persbericht maar ik weet niet meer welke regionale zender.

Reply With Quote
Old 18-05-2009, 22:16
Fonne's Avatar
Fonne Fonne is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Belle View Post
Ja, had ik gelezen in persbericht maar ik weet niet meer welke regionale zender.
Alemaal denk ik.
Old 18-05-2009, 22:44
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Wat apart, een persreutel over de kijkcijfers! Positieve cijfers, het is SRO BE van harte gegund. Alleen, ik mis wat

Quote:
Het nieuwe autosportprogramma Motors, dat op de regionale zenders in Vlaanderen uitgezonden wordt, lijkt zeer succesvol te zijn. De eerste drie uitzendingen, met onder meer een samenvatting van de eerste Belgian Races GT-races op Circuit Zolder, bereikten goed 600.000 kijkers, waarbij de gemiddelde kijker goed 11 minuten aandacht aan de nationale autosport schonk. Het spreekt voor zich dat deze cijfers een enorme boost voor de partners, teams en sponsors van het Belgian GT Championship zijn. We onderstrepen ook nog eens dat de Belgian GT ook op RTL en RTBF wordt uitgezonden.

http://www.belgiangt.com/nl/newsarti...-coverage.html
De zenders zijn hier te vinden: http://www.belgiangt.com/document/09...fa7af6239144fb

National
Automobile
  • La Une
  • La Deux
Motors
  • RTL-Tvi
  • Club RTL

Regional
Motors
  • WTV
  • Focus
  • AVS
  • TV Oost
  • RTV
  • RingTV
  • ROBtv
  • TVL

Wat mis ik dan? Nou dit:
Quote:
Internationaal tot slot zijn er deals met Motors TV en Sport V.

http://www.belgiangt.com/nl/newsarti...-coverage.html
Quote:
"En we verlengen onze deals met Motors TV en Sport V, die een samenvatting van 25 minuten per meeting van de Belgian GT uitzenden", gaat Patricia Indekeu verder. "Zo komen we in maar liefst 18 landen op de buis."

http://www.racingworld.be/nieuws/597...nschappen.html
Dan gaan we op zoek bij Motors TV naar meer info;
Quote:
The championship formerly known as Belcar returns to Motors TV in 2009 as the series enters its third season of racing. Seeing as the country is covered in roughly 95% forest, it'll come as little surprise to learn that only two national venues, Zolder and Spa, will be visited throughout the campaign. Even so, the variety of 1000km, 12 and 24 hour races should make up for the lack of variety. Ferrari, Aston Martin and Porsche fans will be especially well catered for.

http://www.motorstv.com/car/gt/belgian-gt
Zo, die klagen over maar 2 circuits maar we hebben wel een 12-uurs en 1.000 km race? ik geloof dat ik iets heb gemist.

In de uitzendschema's kan ik tot en met 5/6 geen BGTC ontdekken! Voor zover ik weet is er ook nog geen BGTC te zien geweest op Motors TV. Kan alleen dit vinden: No broadcasting coming next.

Misschien dat SRO BE wat duidelijkheid kan scheppen rondom die internationale deals

Edit: @Mods, kun jullie ons geleuter over tv-deals niet in een aparte thread zetten?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.

Last edited by Mark; 18-05-2009 at 22:46.
Reply With Quote
Old 19-05-2009, 00:02
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
In de uitzendschema's kan ik tot en met 5/6 geen BGTC ontdekken! Voor zover ik weet is er ook nog geen BGTC te zien geweest op Motors TV. Kan alleen dit vinden: No broadcasting coming next.

Misschien dat SRO BE wat duidelijkheid kan scheppen rondom die internationale deals

Edit: @Mods, kun jullie ons geleuter over tv-deals niet in een aparte thread zetten?
Jups, ik ga ook wekelijks op zoek in de tv-gids maar sinds de eerste race in Zolder nog niks gevonden op Motorstv.

Nu ja, op zich niet erg mocht er iets misgelopen zijn met de Motors-deal of zo (kan altijd gebeuren), maar dan mogen we wel op de hoogte gesteld worden vind ik.

Reply With Quote
Old 19-05-2009, 08:28
RKG RKG is offline
De Paddock Regular

Was er ook geen deal met EXQI?

Ik heb een deel van de eerste race gezien op de site van belgian gt, maar dat is jammer genoeg zonder commentaar.
Old 20-05-2009, 12:41
Viper GTS-R***'s Avatar
Viper GTS-R*** Viper GTS-R*** is offline
De Paddock Regular

BGTC 2009 TV Deals

Mark, zoals gevraagd ;-)
Reply With Quote
Old 22-05-2009, 09:15
fenixracing's Avatar
fenixracing fenixracing is offline
De Paddock Regular

Eerste race van zolder is al op motors tv geweest.Was een beetje aan het zoeken op het forum van motors tv toen ik dit zag.
http://www.motorstv.com/sites/defaul...ights_cont.pdf

Zaterdag 2 mei was het op motors tv.

En dinsdag samevating op exqi sport om 19.30h,En woensdag om 12.30h.
Beetje laat ,maar beter laat dan nooit.
Dus heeft sro wel degelijk aan hun woord gehouden.

Last edited by fenixracing; 22-05-2009 at 09:23.
Reply With Quote
Old 22-05-2009, 09:33
camso belgium camso belgium is offline
De Paddock Rookie

Quote" Het nieuwe autosportprogramma Motors, dat op de regionale zenders in Vlaanderen uitgezonden wordt, lijkt zeer succesvol te zijn. De eerste drie uitzendingen, met onder meer een samenvatting van de eerste Belgian Races GT-races op Circuit Zolder, bereikten goed 600.000 kijkers, waarbij de gemiddelde kijker goed 11 minuten aandacht aan de nationale autosport schonk. Het spreekt voor zich dat deze cijfers een enorme boost voor de partners, teams en sponsors van het Belgian GT Championship zijn. We onderstrepen ook nog eens dat de Belgian GT ook op RTL en RTBF wordt uitgezonden."

Is zoals de miljarden TV kijkers voor de Formule 1, zoals Bernie beweert. Geloof nooit TV cijfers, welke organisatoren zelf mededelen. De European Late Models (ex Camso V8) in Warneton komen ook 24 minuten per organisatie - 13 organisaties dit jaar)op Motors TV (voorlopig alleen Engelse versie, vanaf volgende maand ook de Franse versie). Dan mag de European Late Model Series volgens hun berekening ongeveer 3 miljoen kijkers verwachten, terwijl een rechtstreekse uitzending van F1 in Vlaanderen slechts 30.000 toeschouwers trekt (cijfers van enkele jaren terug). Bla bla
Reply With Quote
Old 22-05-2009, 11:01
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

Quote:
Originally Posted by fenixracing View Post
Eerste race van zolder is al op motors tv geweest.Was een beetje aan het zoeken op het forum van motors tv toen ik dit zag.
http://www.motorstv.com/sites/defaul...ights_cont.pdf

Zaterdag 2 mei was het op motors tv.

En dinsdag samevating op exqi sport om 19.30h,En woensdag om 12.30h.
Beetje laat ,maar beter laat dan nooit.
Dus heeft sro wel degelijk aan hun woord gehouden.
Ik had alles doorgenomen en die European GT-series kon ik niet terugvinden. Raar... Allé, al goed dat ze het dan toch tonen.

Morgen komt de manche van Spa op Motors, om 18.15 uur.

Reply With Quote
Old 22-05-2009, 14:45
klopklop1 klopklop1 is offline
De Paddock Rookie

Er was toch een deal met Motors TV, dit begrijp ik niet.

Last edited by klopklop1; 22-05-2009 at 14:45.
Reply With Quote
Old 22-05-2009, 14:49
fenixracing's Avatar
fenixracing fenixracing is offline
De Paddock Regular

Wat heb ik gepost. Op 2mei was er de uitzending op motors tv.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules