![]() |
|
|
View Poll Results: Gaat BGTC het einde van het seizoen halen? | |||
Ja, SRO BE maakt het seizoen gewoon af. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
9 | 42.86% |
Ja, SRO en PRC werken samen het seizoen af volgens de gekende kalender |
2 | 9.52% |
Ja, SRO en PRC werken samen, men gaat de kalender van de BTCS volgen. |
0 | 0% |
Ja, SRO en PRC werken samen, BGTC gaat een klasse vormen in de BTCS |
0 | 0% |
Ja, SRO BE komt tevoorschijn met een nieuwe (nog onbekende)partner. |
1 | 4.76% |
Nee, SRO BE gaat simpelweg op de fles, einde BGTC nog voor de laatse wedstrijd. |
5 | 23.81% |
Nee, SRO BE staakt de activiteiten ergens in de loop van het seizoen om zich te herpakken voor 2010! |
0 | 0% |
Anders,...... |
4 | 19.05% |
Voters: 21. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|||
|
|||
Hmm dat zou ik spijtig vinden. Wat ik zo leuk vond aan de DSMEC was net dat allegaartje van auto's.
Last edited by Volano; 07-07-2009 at 22:32. |
|
|||
|
|||
Quote:
En daarmee wordt de oorzaak van de teloorgang van de Belcar/Belgian GT helaas herhaald.... ![]() Nu kunnen we nog maar slechts een paar meetings genieten van het DSMEC spektakel. ![]() |
|
||||
|
||||
Mensen klagen toch graag. Eerst zeggen dat 3 kampioenschappen teveel is.
Als er dan 2 worden is het nog niet goed. Ergens is dit toch een voordeel voor desmc kunnen nu minder beperkingen op hun wagens leggen. Nu kunnen we terug naar de oude belcar. laten we hopen dat dit begin wordt van een mooi gt serie; ik wens ze alle geluk toe. |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Maar wanneer is een auto een gt? MSE bv is dat een gt of toerisme.
en de clio's wat gebeurt daar mee? |
|
||||
|
||||
Terug superweekends in 2010: http://www.autosport.be/news/2009/07...rdenSpeedworld
|
|||
|
|||
Als er nog maar 2 kampioenschappen gaan zijn, zullen we het dan volgend jaar zonder endurance kampioenschap moeten stellen?!
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Wat iedereen vooral moet doen is zijn commentaar bewaren en wachten tot we met alles naar buiten komen. Jullie moeten zelf eens jullie eigen commentaren lezen, echt. De mensen achter de schermen weten heus wel met was ze bezig zijn hoor. Deze week tientallen telefoontjes na de persconferentie, het was alsof er iemand dood was. Geen DSMEC meer? Het zal MISSCHIEN niet meer zo heten, maar Dunlop Belgian GT of Dunlop Touring Car Series kan ook nog hé. Iedereen kletst maar wat uit zijnen nek en iedereen denkt alles te weten tot in de kleinste details. Den enen hoort daar iets, den anderen hoort daar iets, dit knopen ze in elkaar en dat sturen ze de wereld in. Ik hoor en lees de wildste verhalen, knap allemaal dat dit kan zonder dat er hier iets voorbij komt. Er zijn zelfs journalisten die denken dat ze slimmer aan het worden zijn dan de paus en dat dan ook opelijk op het net gooien. Elk woord dat men vandaag kan opvangen is nieuws, of het nu gechecked is of niet, boenk op het internet. Er zouden tientallen teams ontevreden zijn en niet willen rijden in 2010. Aha ... en met wat zijn ze dan niet tevreden? Hoe kun je nu ontevreden zijn als er nog niets is? ![]() Seizoen 2009 is net over hafweg. Ik denk niet dat er ooit al zo vroeg gecommuniceerd geweest is over een een seizoen dat nog moet komen. En van 3 naar 2 kampioenschappen, is dat niet wat we allemaal riepen in koor? Wel het is er! De 7 superweekends ook. 3 op Zolder, 3 op Franco + 1 buitenlandse. Iedereen tevreden toch. Alle type wagens kunnen rijden, niemand wordt uitgesloten, wat kan een mens nog meer verlangen. Wou dit gewoon even kwijt. |
|
||||
|
||||
Groot gelijk man!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
antwoord dunlop ben
Hallo
Sommige teams zijn niet gelukkig met Dunlop banden(minderwaardig aan Michelin) , vooral porsche rijders. Mogen vaststellen tijdens 500 KM in Zolder. Terug vrijgeven van keuze bandenmerk , zou een mooie oplossing zijn. De bedoeling van een merk banden leverancier was = Altijd banden op stock (niet gelukt met Dunlop ,vb = saker) Goedkoper leveren (prijzen zijn niet gezakt , een heel stuk duurder geworden) Betere service (niet gelukt , voor banden monteren met men nu betalen ,vroeger gratis door onderlinge concurrentie) Met Vlaamse groeten ![]() |
|
||||
|
||||
Persoonlijk vindt ik dat ze niet moeten klagen. Voor iedereen is het zelfde, als ze zo graag met michelin rijden dan hadden ze zich moeten inschrijven in BGTC.
Maar dan klagen ze weer dat het te duur is en een te klein veld. Als alle klagende porsche teams zich nu inschrijven voor klasse 3 dan is het veld groot genoeg, maar dan is het nog altijd te duur. En kwestie de prijs moeten ze ook niet klagen, michelin zal waarschijnlijk nog een pak duurder zijn. En de prijs stijging is normaal alles wordt duurder dus waarom zou dit anders zijn. En als dunlop de band niet maakt zal er geen markt voor zijn. Waarom een band maken als die verlies latend is. Dunlop is en blijft een bedrijf. Als ze zo graag met dunlop rijden dan hadden ze eerst moeten zien of er een band voor is. Dsmec is pracht kampioenschap voor een lagere prijs maar daar moet je ook de nadelen bij nemen. Dit geldt voor elk kampioenschap je hebt voordelen maar ook altijd nadelen. En voor 2010 weten we nog niets dus laten we gewoon afwachten. En als ze dan toch op op dunlop rijden is het voor iedereen het zelfde. Zowel voor grote teams als de kleine teams en dat is misschien nog het beste. Last edited by fenixracing; 13-07-2009 at 00:12. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Sommige teams = 1. Is niet gelukkig vanaf de eerste dag en zal dat ook nooit worden. Bijna gans België weet wie dit team is. Wat betreft Dunlop minderwaardig aan Michelin, lees eens wat meer boekskens en volg eens wat meer de europese en internationale uitslagen. Terug vrijgeven vanbandenmerk zou voor jou inderdaad leuk meegenomen zijn he. Dan kan je weer enkele teams bedienen zonder een euro te hebben moeten investeren in de sport. En ik weet niet hoe het bij jou zit maar als ik niet weet wat ik tijdens een weekend allemaal moet meenemen van banden naar circuit, en vooral als ik niet weet wat ik allemaal moet bestellen in de fabriek, het er zeker niet goedkoper zal op worden. Ik ben ook niet verplicht om voor elke wagen banden op stock te hebben. Goedkoper leveren? En waarom zou dat dan moeten? Verschil in prijs tussen 2008 en 2009 is 6%. Betere service? Weet je beste vriend. Ik kan ook alles erin tellen en dan van den hogen toren roepen dat wij een all inclusive prijs hebben. De reden waarom wij de montages eruit haalden is omdat veel kleinere teams, die de centjes niet hebben, graag hun montages nog zelf doen in hun ateliers en zo 11 euro per band sparen. Dus altijd allemaal dat gelul van Dunlop duurder en Michelin beter, 'k begin er zo een beetje mijnen buik vanvol te krijgen. Het eerste klopt niet en het tweede nog veel minder. Ten derde is Dunlop de enige die in de autosport in België heeft willen investeren en staan jullie langs de kant als aasgieren te wachten en alles en nog wat te bekritiseren. In November kunt ge mee tenderen op 2 nieuwe kampioenschappen ![]() ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests) | |
|
|