![]() |
|
|
||||
|
||||
Ik zeg niks meer, ik geniet.
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
De motor is zeer minimalistisch gebouwd. Uiteindelijk zullen de inlaat delen alleen door de grill te zien zijn bovenaan op de motorkap, onderaan enkel de uitlaat en de turbo's.
Alles werd gespoten met enemal matt zwart waarna de verschillende kleuren met Alclad gespoten werden. Het 'masken' gebeurde met liquid masking, daarom dat er nog schilfers op de motor hangen, die zijn natuurlijk verwijderd bij het monteren. Van achteren ziet het er dan zo uit. Er werd nog een kleine leiding onderaan het motorblok toegevoegd.
ранняя пташка получает червя ... но вторая мышь получает сыра! ![]() Last edited by Gulfie; 01-02-2010 at 07:14. |
|
||||
|
||||
De deuren werden ook afgewerkt. Er werd een holte uitgefreesd aan de binnenkant waarna de ganse binnenzijde matt zwart gespoten werd.
De ruitkaders werden aangepast. Het onderste gedeelte van de ruitkader werd verwijderd zodat, net als op de echte auto, een 'zwevende' ruit krijgt. De ruiten werden gemaakt uit de folie die in de kit zit. Een tweedelige ruit werd gesneden en het tweede gedeelte werd iets naar voor gemonteerd om het openschuiven te simuleren. Ook de riempjes om de deuren te openen werden aangebracht. Deze moeten echter nog een tweede keer geschilderd worden. Aan de buitenzijde werden de PE klinken gemonteerd. De nummer verlichting werd ge-etst en om het bolletje te simuleren is een klein druppeltje epoxylijm dé oplossing. Bijna klaar ... nog enkel het rooster boven de motor, enkele kleine accenten met een wash, ...
ранняя пташка получает червя ... но вторая мышь получает сыра! ![]() Last edited by Gulfie; 01-02-2010 at 07:20. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
En daar zijn de deuren
![]() ![]() Heel knap man. Wat een prestatie op deze schaal.... ![]() ![]() |