![]() |
|
|
View Poll Results: Welk systeem van tombola geniet jouw voorkeur? | |||
Ik wil dat het oude systeem van lotjes aan 5 euro behouden blijft. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik wil best een kit van een hogere kwaliteit, maar de prijs moet 5 euro per lotje blijven. |
1 | 6.67% |
Ik ben voorstander van het systeem van lotjes van 5 en 10 euro. |
12 | 80.00% |
De lotjes mogen best 10 euro kosten, dan krijgen we ook een kit van hogere kwaliteit. |
2 | 13.33% |
Voters: 15. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
|||
|
|||
hehe, ik bedoel; ik wil 4 lootjes van 5 euro. Moet ik dit doorgeven aan de heren van de Tombola opdat er voldoende lootjes aanwezig zijn?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Je kan dus wel 1 lotje 'bestellen', maar een tweede is op voorhand al geen zekerheid, dat moeten we afwachten. Last edited by Sennake; 07-11-2010 at 17:37. |
|
||||
|
||||
Het systeem van lotjes van 5 en 10 euro lijkt trouwens op een grote meerderheid af te stevenen; maar de einduitslag is natuurlijk pas definitief als iedereen gestemd heeft.
|
|
|||
|
|||
Ok, duidelijk verhaal. Wordt het er dan niet ingewikkelder erop met die dubbele loten? Want dan zou je haast van te voren al moeten inventariseren wat de verdeelsleutel is.
|
|
||||
|
||||
Voila, mijn stem is ook binnen.
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
10 dozen die gewonnen kunnen worden met een lotje van 5 euro; 15 dozen die gewonnen kunnen worden met een lotje van 10 euro. Op die manier kan iedereen die voor het systeem 5/10 gekozen heeft zelf beslissen om een lotje van 10 euro te kopen, zonder dat we er tekort hebben. De rest wordt dan aangevuld met de lotjes van 5 euro. Tenzij de poll nog spectaculair wijzigt zal het zoiets ongeveer wel worden. |
|
||||
|
||||
Ik heb ook gekozen voor: "Ik ben voorstander van het systeem van lotjes van 5 en 10 euro."
Het enige probleem wat ik zag, was de moeilijkheid om in te schatten hoeveel kits van categorie 5€ en hoeveel van categorie 10€ jullie moeten voorzien. Maar dat probleem is blijkbaar al opgelost, vandaar mmijn keuze. |
|
||||
|
||||
Omdat ik juist lid ben. Ga ik zeker eens afkomen, omdat zeker eens leuk zou zijn om mede modelbouwers te ontmoeten en als daar een tombola bij komt, voor mij geen probleem of een lotje nu 5 of 10€ kost. Dus tot dan.
Lesley |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
We gaan uiteraard geen nieuw topic openen ivm de meeting a.s. vrijdag.
Op de agenda staat uiteraard onze eindejaarstombola, maar voorafgaand wil ik het thema kledij nog even bespreken, ik zou graag willen dat diegene die vorige meeting een hemd heeft besteld, ditmaal langskomt om te passen. Kwestie van dit keer iedereen de juiste maat te bezorgen. Bij deze dan ook de vraag om hier even aan te melden of jullie vrijdag al dan niet gaan komen om op een plezante manier het jaar af te sluiten. Ik zal er zijn. ![]()
|
||||
|
||||
TOOOOMMMMBOOOOLLAAAAAA
![]() Ik ben er bij ![]()
|
||||
|
||||
Moet jij niet naar Australie of zo?
![]() ![]() Ow ja, ik kom ook om mijn hemd te passen. ![]()
|
|||
|
|||
Yep,
Als het weer het toelaat tenminste... G ![]() |
|
||||
|
||||
Ik kom zeker als het weer niet te slecht is. 100 km op gladde wegen niet zo'n goed idee denk ik, maar we zullen proberen.
Lesley |
|
||||
|
||||
Weer of geen weer, ik zal er zijn.
![]() Vraagje, worden er modellen meegebracht die avond? Of is het enkel tombola en lol maken...
|
|