![]() |
|
|
||||
|
||||
Modelbouwbijeenkomst - 21 januari 2011
Geachte modelbouwliefhebbers, aanstaande vrijdag is het weer zover, de eerste vrijdagavondmeeting van het jaar 2011 is dan een feit.
Deze gaat door op het ondertussen welgekende adres van hostellerie De Kluis te Bolderberg (Zolder) om 20u00. De agenda zal wel bekend geraken in de loop van de komende week, maar ik vermoed al dat de uitstap naar Rétromobile aan bod zal komen, alsook het lidgeld. Enkele punten die ik graag bij op de agenda wil plaatsen: -Jabbeke -Afhandelen van de kledij (http://www.depaddock.eu/forum/showth...t=19228&page=2) Bij deze geef ik dan ook even mee dat ik er zal zijn. ![]() Tot vrijdag ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Ik breng ook een verslagje uit over mijn pogingen om zelf onderdelen te verchromen. Tot vrijdag!
|
||||
|
||||
En ik zal er ook zijn want Dominique heeft dan nog een paar pakjes voor me bij.
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Ik kom ook, en niet alleen omdat Doc nog een pakje voor mij heeft
![]() Overigens zal Serge Vanbockryck waarschijnlijk ook langskomen (zie deze thread).
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
Deze keer niet...
![]() We gaan met de voetbalploeg (spelers & ouders) bowlingen. (en da is ook wel plezant éh) tot in februari ! Grtz, G ![]() |
|
||||
|
||||
Die heeft niks voor u zenne, ik daarentegen, knappe Fiesta zenne.
![]() Zal erbij zijn en zal hem meebrengen. Grts, Guido. Centen voor de kledij en lidgeld breng ik ook mee. ![]()
Last edited by Loixrallyfan; 16-01-2011 at 12:57. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Zonder mij deze keer.
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() De sfeer zit er al in, dat belooft. ![]()
|
||||
|
||||
hehe, dat ben je toch al vergeten volgende week vrijdag
![]() ![]() @Nismo; de bandjes liggen al klaar, net zoals de stoelen voor Doc, als'ie dat al niet vergeten was..... ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ik kom waarschijnlijk ook langs. Hangt een beetje van af of mijn vriendin al uit het ziekenhuis ontslagen is en of ze alleen haar plan kan trekken. Maar ik laat het nog weten. Ik krijg van niemand pakjes :-( Maar moest er wel eentje leveren bij iemand, oeps even nakijken... Ja oud komen he Doc... ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
IK kom deze keer niet, maar je kan de peugeot 206 WRC 2001 meebrengen naar Jabbeke, waar ik zeker op aanwezig zal zijn. Lesley |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|