![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Zal er ook niet geraken vrees ik... Schat mag morgen naar huis maar kan amper iets doen. De dubbele longontsteking speelt nog parten, naast die vijf gebroken ribben... Grtzz
|
||||
|
||||
ik kom ook en breng voor een aantal onder jullie de bestelde kits mee. Het kan wel zijn dat ik wat later kom.
|
||||
|
||||
Hoi Tom! Tof dat je langskomt; kan je (eventueel via PM) laten weten ongeveer hoeveel schuld de kits gaan kosten? Thanks!
|
|
||||
|
||||
Ik ben er ook bij.
![]() |
|
||||
|
||||
Gadver, das pijnlijk die gebroken ribben. Wens haar heel veel beterschap.
|
||||
|
||||
Quote:
Maar ga de boodschap overmaken. Ze mag vandaag naar huis si... En nog twee weken (minstens) rusten... Grtzz
|
|||
|
|||
Zal er ook zijn, waarschijnlijk ook wat later want moet ook nog langs de kliniek passeren
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Oké mannen, hier volgt een kort verslag van de eerste meeting van het jaar.
Na de nodige wensen over en weer, kwam eerst het financieële aspect aan de beurt; namelijk de betaling van de lidgelden en kledij. Daarna volgde nog een korte stand van zaken ivm de kledij. Als volgende mocht Dominique de nodige uitleg over de uitstap naar Rétromobile verschaffen. Ook de deelname aan de beurs van Jabbeke werd uitvoerig besproken, meer hierover vind je in dit topic We hadden ditmaal ook een bezoeker, Serge Vanbockryck kwam een aantal verkochte kits en toebehoren afleveren. Daarna werden de aanwezige modellen bekeken en besproken, de nodige grappen en grollen ontbraken uiteraard ook niet. Genoeg gezeverd, nu prentjes kijken. Big Attack doet de nodige uitleg, HHugo luistert aandachtig; En wie zegt dat het niet plezant is bij ons; Er zijn natuurlijk ook serieuze mensen aanwezig, maar die houden dat normaal niet lang vol; Ik denk niet dat die rode ogen al van de drank komen, het was ons eerste pintje;
|
||||
|
||||
Vervolg van de nodige digitale prentjes:
TvD bestudeert al het plan van een volgend project; Ons opperhoofd met Serge als gebuur; Momentopname;
|
||||
|
||||
Na het nodige bewijsmateriaal, al dan niet bezwarend, volgen nu de prentjes van de aanwezige modellen.
Klein, maar zeker zo knap gebouwd; Details, manmanman, amai nog niet;
|
||||
|
||||
Opendeurdagen bij Subaru Golden oldie;
|
||||
|
||||
En dit zijn de laatste prentjes;
Dit was het dan, als er nog iemand opmerkingen, bezwarend materiaal of wat dan ook, post het gewoon. En zoals Jos Ghijsen het zo mooi kon zeggen; Bij leven en welzijn, tot 18 februari. ![]()
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 23-01-2011 at 00:29. |
|
||||
|
||||
Het was weer een ouderwets gezellige avond. Vond vooral de positieve commentaren op de ascona leuk om te horen. Zenne ikkik precies goed bezig deze keer. En dan nogmaals thanks aan Dominique voor de kits die je voor me meegebracht had. Op naar volgende maand. Allez, misschien, want die meeting valt samen met de vrijdag van de Legends.
Last edited by Doc; 26-01-2011 at 17:36. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|