![]() |
|
|
![]() |
|
Thread Tools |
Rating: ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Het typische probleem als je in het onderwijs staat e :-) Maar is natuurlijk voor die kids dat ze dat doet want die zijn dan zo supertrots...
Oja, ik geraak niet in Tienen :-(
|
||||
|
||||
Ik had eigenlijk wel wat sterke verhalen verwacht over de beurs
![]()
|
||||
|
||||
Ik moet het ganse verslag van de beurs nog neerschrijven en de foto's van mijn toestel op de PC zetten. Nog geen tijd gehad, sorry.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Wel kan ik al zeggen dat het er heel gezellig en aangenaam was en heb me daar geweldig geamuseerd. De rest volgt in Guy zijn verslag, dus nog eventjes geduld. Wel kan ik in proloog al 1 fotoke meegeven dat hij moeilijk zelf kon maken. Onze fotograaf en verslaggever van dienst. ![]()
|
||||
|
||||
En hier nog eentje dat de eerder genoemde verslaggever ook niet kon fotograferen. Beide heren in volle voorbereiding voor de wedstrijd.
|
|
||||
|
||||
Laat ze maar komen, de alombekende paddockverhalen gekruid met de nodige prentjes.
![]()
|
||||
|
||||
En om de spanning nog wat op te drijven.( en Guy wat op te jagen )
Ne dikke en welverdiende proficiat aan Guido, ( en ook aan de andere natuurlijk) |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Eindelijk een beetje tijd gevonden om het verslag van de beurs te doen...
Aangezien Nismo onmogelijk in Tienen kon geraken, had hij op onze maandelijkse meeting, de vrijdag voordien dus, alle materiaal en benodigdheden om onze clubstand op te bouwen overgedragen aan Loixrallyfan, die samen met Doc en mezelf zouden instaan voor de opbouw van de stand op zondag. Drie man is wel een absoluut minimum om zo'n taak te verzorgen, maar gelukkig waren er ook nog Big Attack en Starmodel om ons te helpen zodat we in feite met zijn vijven de klus konden klaren. We hadden afgesproken om half negen, en toen ik arriveerde werd ik persoonlijk verwelkomd door Starmodel, die tevens mee in de organisatie zat van de beurs uiteraard. nadat ik al mijn modellen op de stand achtergelaten had kwamen Doc en Loixrallyfan ook toe, en meteen werd begonnen met de opbouw van de stand. Centraal ons 'modelbouwhoekje' natuurlijk, met ons Paddock logo en de WIP-projecten prominent aanwezig op de door Domino gesponsorde onderleggers ![]() Links en rechts daarvan 2 'thema's', zijnde 'rally' links... |
|
||||
|
||||
Enkele highlights van de 'rally-modellen':
|
|
||||
|
||||
De afdeling 'niet-rally' stond rechts...
De 1/43 modellekes kregen wat extra aandacht door ze op de verhoogde spiegels te plaatsen, zoals een verzameling '24 uur van Francorchamps', 'Senna'.... |
|
||||
|
||||
... en euh, 'de rest'...
Enkele highlights van de 'niet-rally-modellen': Tevens onze WIP-modellen even onder de spotlights gezet: |
|
||||
|
||||
En daarna was het tijd om er ene te gaan pakken natuurlijk! Koffie weliswaar, want het was nog vroeg...
|
|
||||
|
||||
Dan was het de beurt aan de wedstrijdmodellen. We hadden aan Starmodel beloofd dat we, ondanks het feit dat we slechts met zijn drieën waren om modellen in te schrijven, elk 5 modellen zouden meebrengen. Tel daarbij nog de modellen die meegegeven waren door TvD en Gert, en we zaten dicht tegen de 20 modellen aan, alleen wat civiele modelbouw betreft! Grappig daarbij was dat de oppervlakte, voorzien voor de civiele modellen, al helemaal vol stond met 2 vitrinekasten gevuld met enorme vrachtwagens met opliggers (ja, 1/24 is best een grote schaal) zodat onze 17 modellen in eerste instantie nergens meer bij konden. Gelukkig kon ik Starmodel te pakken krijgen om hem het 'probleemke' te melden, die daarbij prompt in een lach schoot. Hij had dit natuurlijk stilletjes voorzien en had geduldig gewacht tot het onvermijdelijke zich voordeed: de militaire modellen moesten wijken voor de civiele... Dat hij hierdoor ook tegen de 20 modellen moest jureren nam hij er graag bij. En wij? Tja, als we iemand een kl**t kunnen aftrekken doen we dat met alle plezier natuurlijk
![]() Enkele foto's van dichterbij van een paar van de wedstrijdmodellen kan ik je ook tonen, maar ik reken op het toestel van Loixrallyfan om de modellen te tonen die hij zelf en Doc ingeschreven hadden, want ik heb helaas verzuimd om alle De Paddock inschrijvingen te fotograferen ![]() Ikzelf had mijn Ferrari bootje nog een meegenomen, dat goed was voor een gouden plak: Daarnaast had ik ook 2 moto's meegepakt, de Honda MB50 die goed was voor brons: En de Yamaha YZR500 met de Kenny aan het stuur, goed voor goud: Bij de auto's schreef ik de Jaguar E-type in (geen foto van gemaakt) en de Ferrari 312T, goed voor zilver, en die zo goed als af was (maar toch niet helemaal zo bleek): |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests) | |
|
|