![]() |
|
|
|||
|
|||
1966 Chevelle Wagon ProStreet Custom
Deze build heb ik van de week afgerond, de kit is samengesteld uit 2 dozen, de '66 Chevelle Wagon en de '67 Chevelle Pro-Street.
Het idee was om papa's eens een stoere wagen te geven om het kindeke naar school te brengen, daarom zit er op de achterbank ook een maxi-cosi en een teddy-bear. (ik post daar later nog wat foto's van). Alhoewel het een kit-bash was, moet ik eerlijk toegeven dat de aanpassingen eenvoudig en relatief gemakkelijk uit te voeren was. De motorkap is scratchbuild, en heeft nu de looks van een 'outlaw' motorkap. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Tja, ik wou dat er aan de school hier in de buurt van dees auto's waren te zien, maar helaas.
![]() Maar het is wel een specialleke dat je ons hier laat zien, prima spuitwerk, mooi afgewerkt, dus een ![]()
|
||||
|
||||
Hiermee kunt ge wel nooit te laat op school aankomen hé, ge zou een mal figuur slaan.
![]() Nee, serieus, alhoewel ik niets heb met dit soort wagens, moet ik toch toegeven dat ik dit een hele mooie vind, met ook een leuke kleurenkeuze. Mooi mooi.
|
|||
|
|||
Bedankt jongens
![]() ![]() Zoals beloofd nog wat foto's van het interieur: ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|