|
|
||||
|
||||
2K Zero paints
Hallo Iedereen,
Ik heb eens een vraagje. Ik gebruik nu al een tijdje 2K vernis van Zero Paints en heb er tot hiertoe nog altijd geen klagen af. Het enige probleem dat ik heb is dat de dopjes van de flesjes waar de vernis, verharder en thinner inzitten altijd stuk gaan. Heeft iemand dit ook al voorgehad? En indien ja, wat heb je er aan gedaan? Ik heb het al 2 keer voorgehad met de verharder en 1 keer met de thinner. Ik heb toen de verharder in een glazen potjes gestopt, die je kan krijgen bij Hiroboy, maar ik krijg die niet meer open. Zelfs niet met een tang. Heeft er iemand een andere oplossing om deze te stockeren, want ik zou niet graag willen dat ik altijd nieuwe verharder of een van de andere producten moet kopen. Alvast bedankt. Mvg, Lesley |
|
|||
|
|||
ga U bij een apotheker van die bruine flesjes van 100ml halen, kost bijna niets en bewaar alles op een droge donkere plaats. Draai rond de dop (aan de buitenkant) wat teflon voor wat extra dichting.
|
|||
|
|||
Hoi Lesley,
Heb je al eens geprobeerd om de dop lichtjes op te warmen? van de warmte zal die en beetje uitzetten en heb je iets minder weerstand normaal. Grtz Diccy |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat ga ik eens proberen met een haardroger. Groeten, Lesley |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|