|
|
View Poll Results: Voor welke eindejaarsactiviteit wil jij als Paddocklid inschrijven? | |||
Karting | 2 | 18.18% | |
Botsautovoetbal | 0 | 0% | |
Lasergame | 0 | 0% | |
Sumoworstelen | 0 | 0% | |
Karting + Botsautovoetbal | 9 | 81.82% | |
Karting + Lasergame | 0 | 0% | |
Karting + Sumoworstelen | 0 | 0% | |
Lasergame + Botsautovoetbal | 0 | 0% | |
Lasergame + Sumoworstelen | 0 | 0% | |
Botsautovoetbal + Sumoworstelen | 0 | 0% | |
Voters: 11. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
Quote:
Heel goe geraden, maat
|
||||
|
||||
Wat mij betreft was gisteren een geslaagde dag.
Hoewel ik nog wat spierpijn heb van het karten Maar alles was zeer goed georganiseerd en het eten was ook lekker. Daarom toch nog even een bedankje aan Johny om dit allemaal op zijn pootjes te zetten. |
|
||||
|
||||
Was idd een zeer geslaagde middag/avond!!!
Toppie!! Karten was geweldig, maar ook het botsautovoetbal was zeer leuk om te doen. Eten was super lekker. Bedankt voor alles mannen en vooral Johny!! Top menneke (maffe racepiloot) Tot gauw mannen
|
||||
|
||||
Beste sportlui, hopelijk heeft iedereen aan onze eindejaarsactiviteiten een goed gevoel overgehouden en zal het leed bij Lesley vlug achter de rug zijn.
Even een kort verslagje van onze goed gevulde zaterdagnamiddag. Omstreeks 14 u was iedereen present bij Racelandcart in Meeuwen. Alleen Miss Fusca, de vriendin van Mech@niC was ziek thuisgebleven Na enkele afspraken was het omstreeks 15u de tijd aangebroken om de eerste voetbalmatch voor botsauto's te laten doorgaan. Team Groen (Sennake, Loeten, Dominique en Rocknrolla) wonnen na een spannend duel van Team Geel (Juha, Eyckles, Loixrallyfan en Doc) met 28-17 Terwijl iedereen dacht dat er 1 bal aan te pas kwam, zaten zij er grondig naast. Liefst een stuk of 5 ballen werden tussen de botsauto's losgelaten met de bedoeling zoveel mogelijk te scoren in 1 van de 3 doelen elk. (6doelen verspreid over het gehele terrein. De toon was dadelijk gezet, de shotters van diens amusseerde zich kostelijk en de supporters van dienst konden hun lach ook niet meer inhouden. Om half 4 was het dan de beurt aan de eerste kartrace; 8 piloten (Loeten, Eyckles, Dominique, Doc, TvD, EtronQuattro 07, Rocknrolla en ikzelf (Nismo)) maakten hier de dienst uit, een negende was een buitenstaander. Na een spannende race, waarin Dominique en TvD aan elkaar gewaagd waren, zette TvD alsnog de snelste wedstrijd ronde op de tabellen met een tijd van 33.487 tegenover een 33.723 voor Dominique. In deze race sloeg het noodlot toe voor Eyckles die na een contact in de bandenmuur crashte, met een opgave tot gevolg. (pijnlijke ribben ) Om 16u was het tijd voor de volgende match botsautovoetballen tussen Team Groen en Team Geel. Het succes van de eerste match inspireerde nog 2 personen, zodat het ditmaal 5 tegen 5 werd. Team Groen (Starmodel, Fred65, Juha, Sennake en Nismo) moesten vol aan de bak om een grote achterstand op te halen tegen Team Geel (TvD, BSmodels, Mech@niC, Rocknrolla en Loirallyfan) om uiteindelijk met 32-26 te winnen. Winnen, verliezen, whatever, het is de fun die telde en die was er in overvloed. Wat zei Marradona vroeger over de hand van God? Wel ik durf te zeggen dat die hier en daar ook wel ergens aanwezig geweest is Om half 5 werd het tijd voor de 2de kartrace. Na het succes van de eerste race, stond er nu een volltallig deelnemersveld van lijmsnuivers aan de start. De piloten van dienst waren ditmaal Loeten, Fred65, BSmodels, Petter, Juha, Mech@niC, TvD, Rocknrolla, Dominique en Nismo. Wederom werd het pleit om de snelste ronde beslecht in het voordell van TvD met een tijd van 33.155 tegenover Dominique met een tijd van 33.252. Dat het karten een succes was bleek uit de vraag van Mech@niC die nog een keertje wilde racen, want hij begon het parcours te kennen. Ook Juha en ikzelf zagen nog een race wel zitten. Na een rondvraag waren Doc en Loeten ook bereid om er nog eentje te rijden. Met ons vijven werd het een spannende race waarin Mech@nic en ikzelf niet afgaven en na talloze inhaalpogingen kwam deze keer de snelste rond op mijn naam met een tijd van 34.290 tegen een 34.357 van Mech@niC. De tijd om ons richting Savarin te begeven was aangebroken en zodoende werd er in kolonne richting Bolderberg gereden. Om iets over de zessen was iedereen aangekomen, ook Danny. Hier stond ons een lekkere maaltijd te wachten die we na al die inspanningen ons lieten smaken.
|
||||
|
||||
Nog enkele sfeerbeelden;
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Nog enkele om af te sluiten;
Bij deze wil dan ook iedereen bedanken voor het voorbije jaar en hopelijk zien we mekaar terug in 2014 Ik wil dan ook iedereen prettige feestdagen toewensen
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 22-12-2013 at 21:30. |
|
||||
|
||||
Ik vond het een geslaagde eindejaarsmeeting, die voor herhaling vatbaar is. Zeer origineel en goed georganiseerd door onze feestcomité-voorzitter Johny! Een pluim voor Nismo is daarom zeker op zijn plaats
Rest mij nog om eerst Lesley een snelle beterschap te wensen, en vervolgens van jullie allemaal prettige feesten toe te wensen en een vruchtbaar modelbouwjaar 2014! Tot volgend jaar! Last edited by Sennake; 22-12-2013 at 14:25. |
|
||||
|
||||
Een dikke merci aan iedereen voor deze geslaagde dag!
Ik wil vooral Johny in de bloemekes zetten want het is tenslotte dankzij zijn volharding en gedrevenheid dat deze dag tot in de puntjes geregeld was. Bedankt Johny!!
|
||||
|
||||
Het was inderdaad een zeer leuke namiddag met een zeer toffe groep, maar tijdens het karten hard in de bandenmuur gegaan, heb ik er toch een gekneusde of gebroken rib aan overgehouden(morgen weet ik meer na een dokter bezoek). Dus ik ga me vooral rustig houden en de pijn verbijten. Het etentje was zeer geslaagd en ook zeer lekker. Voor de rest wil ik Johny extra bedanken voor deze plezante dag. Voor de rest wil ik iedereen alvast een prettige kerst en een gelukkig nieuwjaar toewensen. Tot volgend jaar iedereen
Mvg, Lesley Last edited by eyckles; 22-12-2013 at 16:24. |
|
||||
|
||||
Jongens bedankt, ik heb het met veel plezier gedaan, maar het is dankzij jullie allen dat het een succes was.
@ Lesley: veel beterschap en hopelijk valt de blessure mee
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 22-12-2013 at 21:59. |
|
||||
|
||||
Ben juist terug van de dokter. Rib 9 en 10 gebroken aan de rechtse kant. Dus dat gaat een paar weken rusten worden.
|
||||
|
||||
Johny, het was super! Enorm bedankt voor het regelen, bedankt!
|
||||
|
||||
Quote:
sterkte met het herstel!
www.rallyfotos.nl "Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon." Last edited by TvD; 23-12-2013 at 22:24. |
|
|||
|
|||
Veel beterschap Lesley!
|