|
|
||||
|
||||
prachtig werk, ook een mooie wip geweest.
|
|
||||
|
||||
Geloof het of niet, maar dat heb ik gisterenavond nog gecorrigeerd (kon toch nie slapen).
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ik zou zeggen, geef de Toleman een ereplaats in het museum, de M23 is een meer dan waardige opvolger voor het nieuwe seizoen Jij hebt weer volle bak gebouwd, wij wat minder want we zaten iedere dag voor ons scherm te . Ik heb er in ieder geval geen spijt van, want toch weer veel technische dingen over een "echte F1" geleerd. Proficiat
|
||||
|
||||
Tja...wat kan ik hier nog aan toevoegen? Weeral zeggen dat het prachtig is en oh en ah is eigenlijk niet nodig, want dat weet je onderhand wel.
Maar ik zat zo naar een foto te kijken uit een vorige post en daar kon ik twee gele leidingen zien tussen de twee 'kleppendeksels'? Ik begon spontaan aan een echt blok te denken, terwijl ik wist dat het je model was. De mensen van McLaren kunnen misschien naar jou model kijken voor als ze iets niet meer weten Tom |
|
||||
|
||||
Proficiat Guy, groots werk op schaal 1/20, formidabele details en prachtige ingrepen om tot dit resultaat te kunnen komen! Respect man !!!
En wat zal nu de volgende prijzenkaper worden? Petter |
|
|||
|
|||
mooi gedaan ruch is de max e jeplaa nice model
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|