![]() |
|
|
||||
|
||||
Mitsubishi Lancer Evo III - Aghini - Ieper 1995 - Hasegawa - 1/24
Dit is een wagen die ik al heel lang wil, en dus is het zover.
Decals komen deels van de kit, deels zelf getekend. Dus er moest één en ander gepast worden. Wagen werd in 4 kleuren gespoten: wit, blauw, zilver en rood. Decals werden geplaatst. En dan kon ie in de vernis.
|
||||
|
||||
Omdat de kit een gravelversie betreft, moest één en ander aangepast worden.
Ik heb het vrij simpel gehouden en enkele Tamiya onderdelen van Subaru's aan de assen bevestigd, waar achteraf dan ook mooie Tamiya-remschijven en wielen op bevestigd kunnen worden.
|
||||
|
||||
Het interieur.
De bak werd gespoten in wit en zwart en een beetje verweerd. Handrem en Vitessepook in kleur: Deze werden bevestigd in interieur en voorzien van enkele kabeltjes. Ook werd als extra een brandblusser aangebracht. Stoeltjes in kleur en klaar voor gordels:
|
||||
|
||||
Stoeltjes werden voorzien van gordels en aangebracht in het interieur.
Als extra werd een reservewiel bijgevoegd met de nodige riemen. Het dash: En dan werd het interieur verenigd met de bodem. Ook de kooi werd afgebouwd.
|
||||
|
||||
Vensters werden gedecald.
Lichten vooraan werden uitgebreid met "lampen", doormiddel van ronde spijkertjes en grilles werden aangebracht. Voorts werden alle raamrubbers geschilderd en ook de achterlichten geplaatst. Dan enkel nog alles samenbouwen en vleugel toevoegen, en dan is ie klaar. De rest staat hier: http://www.depaddock.eu/forum/showth...83831&posted=1
|
||||
|
||||
Ik sta altijd weer in bewondering voor mensen die dingen kunnen die ik zelf niet kan, zoals decals ontwerpen en hun eigen ontwerp dan ook verwezenlijken
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Wat is met de "Crack"-decal gebeurd aan deze kant???
|
||||
|
||||
Is en fout in de livery en 't was dus in 95 ook zo op de echte, enkel aan deze zijde.
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|