|
|
||||
|
||||
Quote:
airco
|
||||
|
||||
Quote:
Antwerp is as far as I go ... |
|
||||
|
||||
Quote:
Het ganse artikel staat trouwens hier te lezen : (bij de "back-issues" okt 2001) http://www.modelersite.com/May2002/English/central.htm Last edited by Sennake; 30-04-2002 at 21:13. |
|
||||
|
||||
Seg Sennake, en wat zegt uw vrouw daarvan, dat gij hare molton gebruikt om speelgoedautokes op te zetten!
jan |
|
||||
|
||||
Lol! Geloof het of niet, maar ze heeft me zelfs geholpen met de boel klaar te zetten en terug af te breken :-)
|
|
||||
|
||||
weet er soms iemand of er op de eiermarkt in antwerpen bij modelbouw verschoten of er nog ferrari nieuwigheden zijn
|
|
||||
|
||||
misschien handig te vermelden sinds wanneer je er niet meer geweest bent ...
dan kunnen we een beetje een idee geven he ...
|
||||
|
||||
Ik heb een vraag se
Weet iemand of er al DTM auto's 2002 in modelbouwversie te krijgen zijn? Ik zou graag de 3 modellen van dit jaar hebben en in het bijzonder de mercedes en de audi. Weet iemand wanneer die eventueel uitkomen, waar ze te krijgen zijn, of je ze moet bestellen enz... ben hier bij broux al eens gaan kijken maar heb niks gezien. |
|
||||
|
||||
Quote:
wel ik zou graag een ferrari f355 spider hebben op schaal 1:18 of zo |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Beide modellen zijn nog relatief makkelijk te vinden op schaal 1/18 hoor. Gewoon eens goed kijken (zelfs in speelgoedzaken enzo...)
|
|
||||
|
||||
Quote:
LET OP! Een veelgebruikte truc is het "bestickeren" met de stickers van dit seizoen op wagens van vorig seizoen, om de argeloze amateur-verzamelaar geld af te troggelen. Beware voor deze praktijken!!! |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Weet er iemand of de nissan patrol van 1998 of van 2000 nu al ergens te verkrijgen is?
|
|
||||
|
||||
Op de 24h van francorchamps vorig jaar had ik de wagen 1998 gezien ma die kosten echt stukke van mensen(meer dan 3000frankskes, bena 4000) en da krijg ik dus nie van onze pa dan hé.
Zen die er ook een bekke goedkoper? Bmw's zen er ook precies nie zo veel in modelbouw.
|