|
|
||||
|
||||
Bare metal foil in België
Weet er iemand winkel of online-winkel waar ik dees kan kopen (bij HLJ hebben ze dit niet).
Thx, Jan |
|
||||
|
||||
Interesseert mij ook wel
|
|
||||
|
||||
Ik meen dat ik dat al bij Broux heb zien liggen, maar 100% zeker ben ik niet. Ik heb de mijne altijd al meegebracht vanuit Engeland als ik naar de IPMS Nationals ging ginder.
Anders moet je maar eens bellen naar de winkel ginder: 011 26 32 94. Info over de winkel hier 't wordt wel eens tijd dat die mannen hunne site eens vernieuwen. |
|
||||
|
||||
Alvast bedankt, broux ga ik één dezer dagen eens bellen. (of mailen)
Last edited by Vagabond_se7en; 06-08-2003 at 17:25. |
|
||||
|
||||
'k Had mailke ook verstuurd nr Verschooten in Antwerpen en die verkopen dat blijkbaar:
"Ja,wij verkopen Bare metal foil in de kleuren Ultra bright chrome,chrome,gold,real copper en black chrome." http://www.verschooten.be/ website van de winkel stelt niet veel voor maar in winkel zelf hebben ze heel veel (laatste maal hadden ze daar zelfs Tamiya Compound) Als ik antwoord krijg van Broux laat ik het natuurlijk asap weten. |
|
||||
|
||||
Wat is dat eigenlijk voor iets ? Folie met metaalkleur ?
|
||||
|
||||
Quote:
Tevens wordt het ook gebruikt door sommige als afplakmiddel bij het spuiten van oppervlaktes, precies omdat het zo dun is en zich zo goed laat aandrukken. Zo ben je zeker dat er geen verfdeeltjes "onderin" zullen kruipen, iets wat bij bijv. Tamiya afplaktape wel eens het geval durft zijn als je alles niet goed aandrukt. Enige nadeel is dat het voor dit soort doeleinden voor sommige nogal duur is. |
|
||||
|
||||
Quote:
Heb wel al eens van deze winkel gehoord, maar ben er zelf nog nooit geweest. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Hey, manne, vriendelijk bedankt voor de tip, k had namelijk ook dringend nood aan iets chrome-achtig, om bumpers te chromen.
K denk da ik maar is naar Antwaarepe ga gaan dit weekend. Wie weet hebben ze er zelfs Alclad II . Olivier |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Net een eerste test gedaan met BMF, en ik ben onder de indruk. Dit ga ik zeker nog gebruiken. (gedaan met knoeien met gewoon zilverpapier!)
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|