|
|
||||
|
||||
Tamiya - Peugeot 206 WRC 2003 Marlboro
Waarom staan er geen witte ("Marlboro") decals op de Peugeot 206 WRC van de Monte 2003? Ik vind nergens een afbeelding dat Peugeot in deze outfit heeft deelgenomen, zelfs niet aan de shake-down.
|
|
||||
|
||||
De Marlboro decals zijn binnenkort verkrijgbaar bij Domino
|
|
||||
|
||||
er staat geen marlboro op of een wit vlak omdat dit verboden is om dit nog te maken (ja zelfs dat witte vlak) , maar check af en toe eens www.dominomodel.be, binne een 3tal weken waarschijnlijk zullen wij een additief binnen hebben om marlboro erop te plaatsen, dit hebben wij al reeds voor schaal 1/18.
|
|
||||
|
||||
De transkit van Renaisance heb ik al en ga ik ook gebruiken. Maar indien blijkt dat die Peugeots ook deelgenomen hebben zoals afgebeeld door Tamiya, maak ik de 2 versies.
Ik heb ondertussen al een 50-tal foto's van de Monte Carlo gezien. Ofwel staat de reclame van Marlboro op de wagen (in Monaco) ofwel de gekende "anonieme" witte vlakken (in Frankrijk). Maar zonder heb ik nog geen enkele foto gevonden. |
|
||||
|
||||
Hallo allemaal ik heb namelijk ook al de vraag gesteld i.v.m. de decals van MARLBORO en kreeg van iemand als antwoord dat ik de transkit TK24/141 van Renaissance moest gebruiken omdat enkel de Marlboro stickers erop staan, maar je moet er dan wel rekening mee houden dat ze bedoeld zijn voor een Lancer VII.Kan het decalset bekijken op deze pagina
" http://www.mgmodelisme.be/boutique/f...asp?id=63&cl=0 " |
|
||||
|
||||
in Huy zijn ze te koop voor de 206 .
Is wel een verschil met die van de mitsu . ik heb ze me meegebracht |
|
||||
|
||||
Bedankt voor de info dragu maar kun je mij even het nr. van de decalsheet geven en wat die juist kost alvast bedankt want ik zelf had de transkit nog niet gekocht
Groetjes Vinnie |
|
||||
|
||||
Effe opletten met die decals van de Mitsubishi. Ik heb die gebruikt voor de Mitsubishi van Tamiya maar de afmetingen zijn niet helemaal geschikt voor de 206. Ook er aan denken dat niet alle decals inbegrepen zijn : Spatborden voor, achterspoiler, achterbumper,...
|
|
||||
|
||||
binnen een 2-tal weken (ongeveer denk ik) zullen wij (www.dominomodel.be) een decalset binnen hebben met marlboro voor de 206 (dus enkel de marlboro stickers, niets meer). dit hebben we reeds voor schaal 1/18.
en alles alles goed loopt zullen wij ook een decalset hebben om de 206 van loix voor de RAC rally te maken. mvg Steven |
|
||||
|
||||
Additif 1/24 peugeot 206 wrc 2003 DU 187B
6,20 euro |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|