|
|
||||
|
||||
Verander dat vraagteken in de titel maar in een dik vet en dubbel uitroepteken!!!!
Prachtig!
|
||||
|
||||
Voila,
't is officieel. Het was het wachten waard!!! |
|
||||
|
||||
Joepie
Quote:
Lees je even een aantal sites, heb ik weer enkele vragen over het nu in elkaar steekt Quote:
Organisator ??? = met Champ Car Europe (Rietbergen) Promotor = Racing Management (Geen idee wie daar achter schuil gaat) Quote:
Organisator, promotor..........wie kan eens een goede definitie geven van beide termen die je veelvuldig leest in autosport-artikels? De gemiddelde fan zal het overigens een worst wezen wie wat doet bij zo'n weekend. Als ze maar knallen op de baan
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 16-01-2007 at 22:04. |
|
||||
|
||||
Woehooew!
Super, dat wil ik zeker ni missen! |
|
||||
|
||||
Yiehaah !!!!
Eindelijk nog eens goed nieuws vanuit Zolder. Dat weekend staat vet aangekruist in mijn agenda. |
|
||||
|
||||
Prachtig gewoonweg! meer valt er niet over te zeggen!
Er werd al maanden over "gezeverd" maar nooit iets bevestigt, daardoor had ik er geen goed oog in. (Terwijl ik uiteraard er wel mee voor hoopte dat de Champcars gingen komen) En dan nu eindelijk de bevestiging. Ik vind wel dat Circuit Zolder deze winter opvallend veel top contracten en deals maakt met een "interim baas", volgens mij hoogtijd om het als vaste "baas" aan te werven... |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Quote:
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** Last edited by Raceboy; 17-01-2007 at 22:34. |
|
||||
|
||||
WOOOW
Ik het het pas gisteren vernomen, toen ik toevallig HBVL las. Echt super dat de CCWS naar Zolder komt. Dat is dan toch het 5e grote event (WSR, 24h, Trucks, CCWS, FIA GT) in Zolder dit jaar, tenzij ik er een over het hoofd heb gezien :? Er zullen dan toch nog enkele aanpassingen aan het circuit en de infrastructuur moeten gebeuren denk ik. |
|
||||
|
||||
Quote:
WSR zendt dit jaar wel enkel de Méganes, de 3.5L blijven weg
|
||||
|
||||
Is er, behalve BRL V6 en Light, al een bijprogramma bekend??
|
|
||||
|
||||
Quote:
Maar hopelijk doen ze nog een F1 demo |
|
||||
|
||||
Jups...en een weekje eerder zijn de 3.5 liters in Monza aan het werk, samen met de LMS. Later ook weer in Spa tijdens de 1000 kms op 18-19/08.
Zou niet weten waarom ze de F1 demo achterwege zouden laten, want had niets te maken met de F3.5. En dat was toch voor vele bezoekers DE highlight van het weekend. Voor mij zijn dat de Méganes dus niks verloren. |
|
|||
|
|||
Quote:
Voor heel deze ingreep zou men een week nodig hebben. Vandaar dat het circuit een hele week zal gesloten zijn, ergens halverwege maart.... C U |
|
|||
|
|||
Prachtig dat ze voor de Paddock aparte kaarten nodig hebben. Maar dan zit ik met de vraag, hoe gaat het volk van de chicane op de heuvels van de eerste linkse geraken?
Gaan ze deze allemaal over de pitboxen heen sturen? Dat gaat dan weer een opstropping geven op de trappen en is niet handig voor het controle centrum. Mvg... |
|
||||
|
||||
Quote:
Dus zal je daar een paddock kaart voor nodig hebben he. Maar ze kunnen toch ook aan de binnenkant gaan staan. Ze hebben indertijd met de DTM de paddock toch ook gedeeltelijk afgezet. |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|