De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 27-03-2008, 10:51
RKG RKG is offline
De Paddock Regular

probleem gewoon is dat de massa auto's uit het tijdperk van de endurance komen. En dit is geen endurance niet meer. Het succes dat ze bedoelen is dat de GT3 veel auto's heeft, maar de andere klassen zijn stilaan leeg aan het lopen.
Old 27-03-2008, 10:52
RKG RKG is offline
De Paddock Regular

die wagen heb ik paar weken gelden op zolder zien rondrijden en Vanierschot zat er als passagier bij.
Old 27-03-2008, 10:58
wilmai wilmai is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Maar als ik dan zie dat we vorig jaar 37 wagens voorbij zagen komen in de Belcar First Race en nu met hangen en wurgen 27 wagens tijdens Kick-off races van het Belgian GT Championship dan zie ik graag een nadere verklaring voor het woord succes
Weer eens een rare hersen kronkel van de administrator van dienst. De diversiteit die dit jaar plaatsvindt mag toch duidelijk een succes genoemd worden. Als we kijken in de ons omringende landen waar ook een dergelijk kampioenschap wordt georganiseerd, zien we duidelijk dat het Belgisch Kampioenschap doorspekt is met het meest verschillende en kwalitatief hoogstand veld. En vele mensen denken aan de meest uitlopende projecten. Ik ben persoonlijk blij dat de mensen die budget en alles rond hebben kenbaar maken dat zij deel uit maken van dit kampioenschap. Want van muggen die olifanten worden hebben we niets aan. En MARK zorg maar dat jij je uiterste best doet naast de piste ipv een hoop prietpraat te verkopen. Een echte autosportfanaat (ik hoop jou hierbij ook te kunnen rekening maar daar twijfel ik regelmatig aan ) zou moeten tevreden zijn van de kampioenschappen die Belgie rijk is. Maar ja wat ben jij nu eigenlijk een Nederlander met een sterk Belgisch gevoel. Of een Hollander met een minderwaardigheids complex omwille dat hij altijd het beste uit België niet kan aanvaarden. Kritisch zijn heeft ook zijn grenzen maar opbouwend en bespreekbaar maken zal men de zaken kunnen alle mensen ten zeerste appricieren.
Old 27-03-2008, 11:01
wilmai wilmai is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by pompierke View Post
Mark,

een mens mag blijkbaar zijn eigen mening hier niet meer verkondigen, dan beginnen ze dadelijk te schieten.
Maat, blijven doorgaan zou ik zeggen.
Hoi BOB,
Ik kan me erin vinden dat jij het opneemt voor je Collega baanpost, die misschien tijdens de wedstrijden een toeverlaat is voor jou. Maar voor de autosport op dit forum is hij niets anders dan een bedwetterige Nederlander die op alles en nogwat commentaar heeft. Ik zou eens willen zien hoe zijn commentaar op vanalles en nogwat wordt aanvaard op een Nederlands forum. Ik denk niet dat hij daar zo hoog van de toren moet blazen.
Old 27-03-2008, 11:10
wilmai wilmai is offline
De Paddock Regular

Quote:
@Joost, Wilmai en Yannick88,

Bedankt voor deze prachtige reacties, een beter compliment kan ik niet krijgen! Geen inhoudelijke reacties op mijn berichtjes maar het op de "persoon" proberen te spelen. Dank u voor de bevestiging van mijn waarnemingen. Ik ben trots op jullie
Mark,
Als je wenst te reageren op informatie die jij denkt dat goed is. Geen probleem maar ik vraag mij soms af waar jij al die "geruchten, conclusies" haalt. Sedert 1986 ben ik verbonden aan verschillende organisatie van verschillende taken van autosport. Heb ik verschillende tijden meegemaakt van groei en stagnatie eventueel zelf verlies aan deelnemers en kwaliteit. Maar door de jaren uit nu meer dan 20 jaar kan ik wel uit ervaring mededelen dat nog steeds autosport leeft in België. En wij wensen dit zou te houden door op een positieve en informatieve wijze autiosport te brengen. Autosport in het algemeen heeft het vandaag de dag al erg genoeg te verduren omwille van de vele regels en beperkingen. Mensen die achter autosport of gemotoriseerde sporten in het algemeen staan weten dat het beoefenen of organiseren van een evenement heel wat meer komt kijken dan in de beginjaren dat ik zelf begon.
Ik wens dit bericht met een positieve noot af te sluiten voor alle mensen die autosport een warm hart toedragen. Keep the speed and spirit high. Let motorsport be a great part of your heart.
Old 27-03-2008, 12:57
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by wilmai View Post
KRK Racing Team
Kris Wauters
Raf Vanthoor
Koen Wauters
Piloten op Dodge viper AD Sport
Team wordt voorgesteld op maandag 31/03/2008 om 20u30 in the VERSUZ te Hasselt, gratis toegang
Is te zien op verschillende affiches verspreid in Hasselt en omgeving
Old 27-03-2008, 21:27
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Weer eens een rare hersen kronkel van de administrator van dienst. De diversiteit die dit jaar plaatsvindt mag toch duidelijk een succes genoemd worden.
De lijst die SRO vandaag heeft vrijgegeven laat helaas iets anders zien, geringe stijging in klasse 1 en dramatische aantallen bij klasse 2 en 3. De daling bij die twee klassen was te verwachten maar dat had dan gecompenseerd moet worden bij klasse 1. Tot op heden zie ik nog steeds daling in het aantal deelnemers. Gewoon een feit en heeft niets te maken mijn hersenkronkels

Quote:
Maar ja wat ben jij nu eigenlijk een Nederlander met een sterk Belgisch gevoel. Of een Hollander met een minderwaardigheids complex omwille dat hij altijd het beste uit België niet kan aanvaarden. .
Ik ben vooral mezelf De racerij in BE is beter dan in NL, en dat al jaren! Zoals reeds vaker gezegd, ik ken geen frustraties.

Quote:
Kritisch zijn heeft ook zijn grenzen maar opbouwend en bespreekbaar maken zal men de zaken kunnen alle mensen ten zeerste appricieren.
Snap deze zin niet.

Quote:
Ik zou eens willen zien hoe zijn commentaar op vanalles en nogwat wordt aanvaard op een Nederlands forum. Ik denk niet dat hij daar zo hoog van de toren moet blazen.
Hmmm, daar gaat het er iets harder aan toe dan op dit lieve forum Wees gerust, dit is allemaar maar mild en tam in vergelijking tot NL-fora.

Quote:
Ik zou eens willen zien hoe zijn commentaar op vanalles en nogwat wordt aanvaard op een Nederlands forum. Ik denk niet dat hij daar zo hoog van de toren moet blazen.
Quote:
op dit forum is hij niets anders dan een bedwetterige Nederlander
Nee, ik plas niet in mijn bed

Quote:
Geen probleem maar ik vraag mij soms af waar jij al die "geruchten, conclusies"
Volgens mij doe ik altijd netjes aan bronvermelding.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 27-03-2008, 22:14
Steve's Avatar
Steve Steve is offline
De Paddock Regular

Quote:
"De racerij in BE is beter dan in NL, en dat al jaren!"
Hier ga ik dan weer niet mee akkoord, Clio Cup, Bmw 130 Cup, Suzuki Swift Cup, Formule Ford, Formule Renault, Benelux Racing League, en de Dutch Supercar om U tegen te zeggen en waar ze al een tijdje door hebben dat races van 2 uur niet nodig zijn...

Tegenover Belcar (kan mij al enige jaren niet meer boeien), BTCS (tja, de Procar komt nooit meer terug), de nieuwe Dunlop Sport Maxx (geen vooroordelen) en dan onze publiekstrekker en hoop in donkere dagen de fantastische Clio Cup.

Als er geen BTCC races zijn op tv zal ik wel nog een poging doen om de Clio's te komen bekijken, eventueel met een andere toffe reeks bv. de racetrucks. Anders krijgen ze mij hier niet meer uit mij zetel
Reply With Quote
Old 28-03-2008, 14:52
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai

Het mag gezegd, na het verval van de Belcar old-style en een eerder pover eerste seizoen volgens de nieuwe formule, oogt de meest recente deelnemerslijst voor 2008 op z’n minst veelbelovend en gevarieerd. Het lijkt er op dat er een bocht genomen werd en er opnieuw een boeiend en bloeiend kampioenschap mag verwacht worden. Als SRO erin slaagt om in de zeer nabije toekomst het aantal deelnemers in divisie 2 te laten aangroeien tot een 20-tal, dan zijn we hopelijk weer vertrokken voor enkele mooie jaren.

Bij de DSMEC hebben we net het omgekeerde, de aantallen zijn er al, nu nog de variatie...en dan mag iedereen tevreden zijn
Reply With Quote
Old 28-03-2008, 15:44
Bling Bling is offline
De Paddock Rookie

Iedereen begint in het andere topic over de grid te discussiëren, dacht dat dit topic daartoe bestemd was? Anyway

Als ik verder ga op de berichten van vorig jaar...kan het zijn dat die BMW van Chad Racing de ex-GS Motorsport BMW V8 is?

Uit een bericht op pitstop.tv rond december 2006:
"Ian Dockerill sluit ook in 2007 niet uit dat er in België geracet wordt. Het team kocht de BMW M3 GTR V8 van GS Motorsport en zou daarmee in de Belcar Original willen uitkomen"
Old 28-03-2008, 16:03
yannick88's Avatar
yannick88 yannick88 is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Bling View Post
Iedereen begint in het andere topic over de grid te discussiëren, dacht dat dit topic daartoe bestemd was? Anyway

Als ik verder ga op de berichten van vorig jaar...kan het zijn dat die BMW van Chad Racing de ex-GS Motorsport BMW V8 is?

Uit een bericht op pitstop.tv rond december 2006:
"Ian Dockerill sluit ook in 2007 niet uit dat er in België geracet wordt. Het team kocht de BMW M3 GTR V8 van GS Motorsport en zou daarmee in de Belcar Original willen uitkomen"

Valt onder toerisme => geen GTR versie
Is niet toegelaten
Old 28-03-2008, 16:34
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by yannick88 View Post
Valt onder toerisme => geen GTR versie
Is niet toegelaten
Hij staat in de lijst van toegelaten wagens. dus wel toegelaten...
Old 28-03-2008, 19:23
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai

Quote:
Originally Posted by Bling View Post
@Bling
Ten eerste, ik ben niet iedereen hé

Ten tweede, je hebt gelijk, dus heb ik de bewuste post naar hier doorverwezen.
Dank je voor je opmerkzaamheid
Reply With Quote
Old 29-03-2008, 00:15
Bling Bling is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Jan View Post
@Bling
Ten eerste, ik ben niet iedereen hé

Ten tweede, je hebt gelijk, dus heb ik de bewuste post naar hier doorverwezen.
Dank je voor je opmerkzaamheid
Heh was geen aanval op jou hoor Was alleen wat verward waar ik nu moest gaan posten
Old 29-03-2008, 01:06
Neo-242's Avatar
Neo-242 Neo-242 is offline
De Paddock Regular

Ik ben vooral eens benieuwd hoe ze de wagens gaan uitbalanceren tov elkaar. Ik hoop alleszins niet dat de Moslers & Gallardo's gaan domineren. Hopelijk heeft de Viper meer vinger in de pap dan vorig jaar het geval was.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules