![]() |
|
|
|||
|
|||
probleem gewoon is dat de massa auto's uit het tijdperk van de endurance komen. En dit is geen endurance niet meer. Het succes dat ze bedoelen is dat de GT3 veel auto's heeft, maar de andere klassen zijn stilaan leeg aan het lopen.
|
|||
|
|||
die wagen heb ik paar weken gelden op zolder zien rondrijden en Vanierschot zat er als passagier bij.
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
Quote:
Ik kan me erin vinden dat jij het opneemt voor je Collega baanpost, die misschien tijdens de wedstrijden een toeverlaat is voor jou. Maar voor de autosport op dit forum is hij niets anders dan een bedwetterige Nederlander die op alles en nogwat commentaar heeft. Ik zou eens willen zien hoe zijn commentaar op vanalles en nogwat wordt aanvaard op een Nederlands forum. Ik denk niet dat hij daar zo hoog van de toren moet blazen.
|
|||
|
|||
Quote:
Als je wenst te reageren op informatie die jij denkt dat goed is. Geen probleem maar ik vraag mij soms af waar jij al die "geruchten, conclusies" haalt. Sedert 1986 ben ik verbonden aan verschillende organisatie van verschillende taken van autosport. Heb ik verschillende tijden meegemaakt van groei en stagnatie eventueel zelf verlies aan deelnemers en kwaliteit. Maar door de jaren uit nu meer dan 20 jaar kan ik wel uit ervaring mededelen dat nog steeds autosport leeft in België. En wij wensen dit zou te houden door op een positieve en informatieve wijze autiosport te brengen. Autosport in het algemeen heeft het vandaag de dag al erg genoeg te verduren omwille van de vele regels en beperkingen. Mensen die achter autosport of gemotoriseerde sporten in het algemeen staan weten dat het beoefenen of organiseren van een evenement heel wat meer komt kijken dan in de beginjaren dat ik zelf begon. Ik wens dit bericht met een positieve noot af te sluiten voor alle mensen die autosport een warm hart toedragen. Keep the speed and spirit high. Let motorsport be a great part of your heart.
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||||
|
||||||
Quote:
![]() Quote:
![]() Quote:
Quote:
![]() Quote:
Quote:
![]() Volgens mij doe ik altijd netjes aan bronvermelding.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Hier ga ik dan weer niet mee akkoord, Clio Cup, Bmw 130 Cup, Suzuki Swift Cup, Formule Ford, Formule Renault, Benelux Racing League, en de Dutch Supercar om U tegen te zeggen en waar ze al een tijdje door hebben dat races van 2 uur niet nodig zijn...
Tegenover Belcar (kan mij al enige jaren niet meer boeien), BTCS (tja, de Procar komt nooit meer terug), de nieuwe Dunlop Sport Maxx (geen vooroordelen) en dan onze publiekstrekker en hoop in donkere dagen de fantastische Clio Cup. Als er geen BTCC races zijn op tv zal ik wel nog een poging doen om de Clio's te komen bekijken, eventueel met een andere toffe reeks bv. de racetrucks. Anders krijgen ze mij hier niet meer uit mij zetel ![]() |
|
||||
|
||||
Het mag gezegd, na het verval van de Belcar old-style en een eerder pover eerste seizoen volgens de nieuwe formule, oogt de meest recente deelnemerslijst voor 2008 op z’n minst veelbelovend en gevarieerd.
![]() Bij de DSMEC hebben we net het omgekeerde, de aantallen zijn er al, nu nog de variatie...en dan mag iedereen tevreden zijn ![]() |
|
|||
|
|||
Iedereen begint in het andere topic over de grid te discussiëren, dacht dat dit topic daartoe bestemd was? Anyway
Als ik verder ga op de berichten van vorig jaar...kan het zijn dat die BMW van Chad Racing de ex-GS Motorsport BMW V8 is? Uit een bericht op pitstop.tv rond december 2006: "Ian Dockerill sluit ook in 2007 niet uit dat er in België geracet wordt. Het team kocht de BMW M3 GTR V8 van GS Motorsport en zou daarmee in de Belcar Original willen uitkomen"
|
||||
|
||||
Quote:
Valt onder toerisme => geen GTR versie Is niet toegelaten
|
||||
|
||||
Hij staat in de lijst van toegelaten wagens. dus wel toegelaten...
|
||||
|
||||
Quote:
Ten eerste, ik ben niet iedereen hé ![]() Ten tweede, je hebt gelijk, dus heb ik de bewuste post naar hier doorverwezen. Dank je voor je opmerkzaamheid ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Ik ben vooral eens benieuwd hoe ze de wagens gaan uitbalanceren tov elkaar. Ik hoop alleszins niet dat de Moslers & Gallardo's gaan domineren. Hopelijk heeft de Viper meer vinger in de pap dan vorig jaar het geval was.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|