|
|
||||
|
||||
Ik denk dat ze met het geld dat ze in Duval gestopt hebben niet veel konden uitrichten in Champcars. Leinders zal waarschijnlijk ook niet veel uitrichten in Champcars itt Duval in de rally van Duitsland.
|
|||
|
|||
Soddart had Bas een gratis zitje belooft in zijn 3de wagen, dus als soddart zijn belofte was nagekomen was er zelfs geen geldschieter nodig geweest. Ik ben er wel zeker van dat, moest Bas meegereden hebben hij wel wat potten kon breken.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=8081
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Kun je zondag,ook nog tickets aan de Kassa kopen,?
Of moet dit perse langs 'voorverkoop"? GRTZ |
|
||||
|
||||
Quote:
ik ben aan het overwegen toch nog af te komen, als ik geen extra shift moet doen op het werk maar de prijzen zijn wat duur, en ik heb wat schrik dat er te veel volk gaat zijn
|
||||
|
||||
en het is aangekodingd door Heylen zelf tijdens de 1000km
|
||||
|
||||
Wat me nu wel opvalt als ik die foto's bekijk van de aankomst dat nergens die Rescue pick up's zie. Komen die mss met een andere vlucht ? Of staat de organisatie daarvoor in ?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Ze zullen dus wel onderweg zijn / al aangekomen zijn. Donderdag presentatie in Brussel, misschien staan ze daar dan ook bij. Anders zie ik ze vrijdag in Zolder. |
|
|||
|
|||
Ze zijn dus wel degelijk aangekomen
Do what you have to do before you can't do it anymore.. Last edited by Bling; 22-08-2007 at 03:03. |
|
||||
|
||||
Gisteren was er op RTV een stukje over Heylen en het top event van komend weekend in Zolder, met beelden uit de pit van Zolder.
Je kan het online herbekijken (tot deze avond denk ik): http://www.rtv-media.be/nieuws/nieuwskempen.wmv (skippen naar 14min 10sec) Nog ff een ticket vraagje: Ik heb een weekend ticket bronze/staanplaats, hoeveel kost het me om een extra ticket te kopen voor paddock acces? Last edited by Mr.Dallara; 22-08-2007 at 09:44. |
|
||||
|
||||
ik zie ze er toch niet tussenstaan. de wagens van het safety team zijn pickups, ik zie alleen de SUV's wat ik wel zie, is dat pitstops een redelijk gevaarlijke bedoening zullen worden, er is redelijk weinig plaats voor de wagens, zeker als je rekening houdt dat ze in CC meestal allemaal samen binnen komen
|
|||
|
|||
Als je een ticket paddock weekend 45 euro,
|
|||
|
|||
Volgens wat ik gehoord heb paddock vrijdag: Gratis zaterdag:25 Zondag:30
@ Marcel Die oranje wagens zijn wel degelijk die van het safety team, ik ben gisteren in zolder geweest, buiten de SUV's hebben ze nog enkele mazda's bij, maar geen pickups |
|
|||
|
|||
Weet er misschien iemand in welke hotels de verschillende teams logeren ?
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests) | |
|
|