![]() |
|
|
|||
|
|||
Banden
TT racing zegt da je zoveel banden mag gebruiken dat je wil, ik denk dat hij niet goed gelezen heeft. Voor de ganse meeting en de start mag je 2 sets gebruiken en na de start mag je nig zoveel wisselen als je wil!
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Bij het gebruik van het woord "de" zegt het alleen maar iets over de start van de wedstrijd en het gebruik van de banden. Het zegt niets over het verloop van de wedstrijd en het gebruik van de banden. Er wordt alleen gezegd dat je moet starten met het setje A of B. We hebben het eerste discussiepunt te pakken ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Quote:
maarja jullie hebben eigenlijk nooit meer dan twee setjes nodig gehad zeker. je zegt je mag zoveel banden gebruiken als je wil en dan zeg je, je moet er de chrono's, warmup en race mee starten. begrijpe wie begrijpen kan. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() het starten na een pitstop is geen echte start he ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
nu je het zegt ja,
maar ik denk dat ze dit doen omdat er teams hebben geklaagd dat er teams zijn die ontwikkelingsbanden krijgen. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
Als ik iets wil publiceren op onze website (van mijn werk) dan moet ik a een wachttijd respecteren van 2 dagen + b 1 dag voor de deadline het er op zetten... 4 dagen ferm te laat hoor...
WRC-prono 2009 kampioen Last edited by Bart.Vandecavey; 21-01-2006 at 12:02. |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
2006: 18.3.5 Volgende kleurencodes worden aan de respectievelijke klassen toebedeeld: Klasse 1 zwarte achtergrond met witte letters Klasse 2 witte achtergrond met zwarte letters Klasse 3 rode achtergrond met witte letters Klasse 4 witte achtergrond met rode letters 2005: 77. Volgende kleurencodes worden aan de respectievelijke klassen toebedeeld: · Klasse GTA wit · Klasse GTB roze · Klasse GTC rood · Klasse S oranje · Klasse TA geel · Klasse TB blauw · Klasse TC groen · Klasse G lila Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Gewoon een briefje schrijven met vraag om een band extra te vervangen... Het verwijderen van merktekens op een band, of het vervangen van een gemerkte band kan enkel en slechts in uitzonderlijke omstandigheden toegelaten worden door de Sportcommissie, in overleg met de Technische Commissie.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Wat betreft FIA GT3, als die wagen in originele specificatie deelneemt aan een Belcarwedstrijd mag men mijn inziens geen onderscheid maken op de motorinhoud. Dan doen ze bij de FIA ook niet.......door gewichten en andere handicaps toe te passen halen ze dat verschil eruit. Tuurlijk, als je een FIA GT3 wagen gaat "pimpen" verdwijn je sowieso zo naar een andere klasse. Dat lijkt me niet meer dan logisch.
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Volgens mij gaat dit dus enkel over die kleine rondjes onder de nummers. Omdat ze ook zeggen dat je mag met reflecterende achtergronden werken, heb je ooit al een zwart fluoricerende achtergrond gezien?
|
|