|
|
||||
|
||||
ge moet uw prioriteiten stellen hé one
jan |
|
||||
|
||||
Net mijn antwoorden opgestuurd, khoop dat ze een beetje kloppen...
|
|
||||
|
||||
Zijn mijn antwoorden toegekomen sennake??
|
||||
|
||||
als rally-leek, was die foto redelijk te doen. Wagen en rijders waren binnen 10 minuten via google wel te vinden.
Jaartal was een gokje (50% kans), de rally zelf das een grote gok voor mij.....................
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Alle antwoorden zijn (tot nu toe) goed aangekomen.
|
|
||||
|
||||
ook mijn antwoorden zijn verstuurd. een vraagje over de punten. Moet alles juist zijn per vraag of telt het per onderdeel ?
|
||||
|
||||
Onderdelen tellen ook.
Maar de punten worden elke GP belangrijker. Je zal wel zien :-) |
|
||||
|
||||
Het punten systeem van Sennake was verleden jaar al "out of this world"
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik heb ondertussen antwoorden binnen van :
Dus als je hier niet bijstaat en je wil ook graag deelnemen, moet je je reppen. "Einsendeschluss" is op de start van de GP van Maleisië!! En niet vergeten dat er sjieke prijzen te winnen zullen zijn! |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
de uitslag! ..............hm, waar is het reglement van vorig jaar ergens terug te vinden.?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Sorry jongens, maar ik ben de ganse dag gaan karten met Werner en Pascal en Descom en Peppi. De boog kan niet altijd gespannen staan eh.
Morgen post ik de uitslag en de nieuwe vragen. Nu ga ik slapen :-) |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|