|
|
||||
|
||||
*** Es geht wieder los : de autosport-kwis 2002 ***
Het reglement is hetzelfde als vorig jaar. Alleen zullen er dit jaar vragen inzitten over alle autosport categorieën. Antwoorden op guygol@skynet.be.
De antwoorden moeten steeds binnen zijn voor de start van de volgende GP (in dit geval is dat de GP van Maleisië). Veel succes!!! Vraag 1 : Welke piloot is dit, welke wagen, welk circuit en welk jaar? Vraag 2 : Welke piloot/copiloot zijn dit, welke wagen, welke rally en welk jaar? Last edited by Sennake; 14-02-2005 at 16:36. |
|
||||
|
||||
tzal precies were nie voor mij zijn dit jaar
aant gokfestijn zalek wel meedoen airco
|
|||
|
|||
Dit soort vragen maakt het voor pubers als ik onmogelijk ;d
|
||||
|
||||
Sennake,
hebt ge mijn antwoorden al gehad? |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
*kuch*
not maarja da kan ook aan mijn internet-zoekplaatsen liggen. Over dien onderste hebbek al we leen gedacht, maar da eerste. BTW, as ge echt ALLES van ferrari hebt, dan zal deze vraag vuur u idd ni zooo moeilijk zijn he werner
|
||||
|
||||
Ik vind die eerste vraag dan weer goed te doen, maar die tweede is wat anders (zelfs met internet). Maar ja, mijn rally-kennis is dan ook zeer beperkt
|
|
||||
|
||||
Ik doe niet mee dit jaar aangezien ik Guy help met de vragen.
Dus Oneliner het loont de moeite om een inspanning te doen. |
|
||||
|
||||
Quote:
Op even iets toe te lichten: verleden jaar ben ik met nog 2 vragen te gaan van 1 naar 4 geduikeld in de stand. Uiteindelijk heb ik onverwacht toch nog gewonnen. Dus als ge eens een vraag niet weet: niet opgeven maar gokken. En als de vraag is: welke wagen en ge kunt daar niet op antwoorden in het tweede geval....... |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Maar meestal is dat in mijn geval net niet goed genoeg
|
||||
|
||||
Na lang twijfelen heb ik ze toch maar opgestuurd...
Sennake klopt het een beetje?
|
||||
|
||||
Dat zal je weten binnen 2 weken...
|
|
||||
|
||||
Die wagen is inderdaad geen probleem, maar de rest van de vraag
Tzal toch nog tot het weekend duren eer ik een beetje opzoekingswerk kan doen. En anders een gokje... |
|
||||
|
||||
de eertse wagen simpel?
Persoonlijk vind ik dat et allermoeilijkste. Kzit iere al een ganse woensdag aan bezig. Kheb zo het gevoel dat mijn schoolresultaten hieronder gaan leiden....
|