![]() |
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Ik kan momenteel nog niet met zekerheid zeggen of ik er al dan niet zal zijn ...
|
|
||||
|
||||
ik zal er zeker niet bij zijn. Ik zit heel het weekend in Engeland.
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Ik kom ook langs.
|
|
|||
|
|||
Ik ga moeten passen, moet mijn eer gaan verdedigen op de quiz van mijn oude school.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() O, nee ik zie net dat dat pas in september is.
![]() Jim Hall is Chaparral Last edited by Mech@niC; 18-05-2014 at 09:46. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Maar die is pas eind juni hoor
![]()
|
||||
|
||||
Hij was dit aan het bewonderen. Waarschijnlijk een project voor de verre toekomst.
|
|
||||
|
||||
Quote:
We waren met een 10-tal personen, Bart P. was er uiteindelijk niet geraakt, maar ik mag wel Patsche aan de lijst toevoegen. Helaas zijn er geen foto's beschikbaar omdat ondergetekende zijn toestel was vergeten ![]() En er waren helaas toch enkele moie modellen te bewonderen. Volgende meeting opnieuw meebrengen zou ik zo zeggen ![]() Moveleo kreeg nog een korte nabeschouwing, de volgende beurs zal KMK zijn, het 2de weekend van september. Maar daar later meer over. Wat betreft onze eindejaarsaflevering; Het zie er naar uit dat het bowling gaat worden, tenzij iemand nog een ander idee heeft. We zijn er nog niet uit wanneer (vrijdag of zaterdag) en hoe we het aanpakken met het bijhorende etentje. We hebben nog tijd ![]() De meegebrachte modellen werden besproken en daarna ging "Serge's Snoepwinkel" open. Zijn er nog vragen, suggesties of wat dan ook, shoot. Dit was het voor deze maand. Bij leven en welzijn, tot de volgende maand, zijnde 21 juni '14 ![]()
|
|||
|
|||
21 juni is een zaterdag...
![]() Groeten , Fred |
|
||||
|
||||
Quote:
Dank U voor je oplettendheid ![]() De volgende meeting gaat inderdaad door op vrijdag 20 juni '14
|
||||
|
||||
Quote:
Wat ik ook kan doen (ben er nu mee bezig voor een andere groep) is het in elkaar steken van een autozoektocht. Dat is zoiets als rittensport maar dan veel makkelijker. Dat zou dan een namiddag kunnen vullen waarna we 's avonds gezellig samenzitten om te eten en na te praten. Maar het combineren van bowling en een etentje kan natuurlijk ook. Ik tracht maar om enkele mogelijkheden op te sommen, want nu ik met pensioen ben heb ik toch wat meer tijd om iets in elkaar te steken voor de club... ![]() Last edited by Sennake; 20-05-2014 at 13:43. |
|
||||
|
||||
Ik ben er vrijdag niet geraakt wegens onvoorziene omstandigheden maar wat betreft het einde van het jaar: paintball?
|
|