![]() |
|
|
||||
|
||||
Op Racingworld.be staat te lezen dat Bobbi-Gardel en de Konrad Saleen een tijdstraf van 50 seconden hebben gekregen. De eerstgenoemde voor een vermijdbaar ongeval, de laatstgenoemde voor het negeren van de zwarte vlag met oranje bol!!!
De nieuwe top 5 is nu: 1 Vitaphone Racing 2 JMB Racing (Wolff-Lechner-Wendlinger) 3 BMS Scuderia Italia (Gollin-Capellari) 4 BMS Scuderia Italia (Bobbi-Gardel) 5 Konrad Saleen |
|
||||
|
||||
BMS Scuderia tekent beroep aan tegen de belissing van de Stewards!
|
|
||||
|
||||
Ik vind dat Bert Longin een verkeerde teamkeuze maakte. Het JMB team zag in het tussenseizoen zijn manager vertrekken en een eigen team starten (GPC) en dit team gebruikt de connecties van die man met Ferrari voluit. Getuige de 6e plaats van Babini/Peter in Magny Cours.
Het JMB team bestaat volgens mij uitsluitend uit gefortuneerde of budget-meebrengende piloten. Vandaar middelmatige resultaten. Bovendien bewijzen de resultaten tot nu toe dat de door Prodrive ontwikkelde 550 nog steeds beter is dan de door N-technology (fabrieks) 575 GTC. Ik vrees dat Bert een anoniem seizoen zal meemaken in FIA Gt, goed dat er de Belcar nog is. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|