![]() |
|
|
||||
|
||||
Waarom rijden jullie met Michelin terwijl er Goodyear op jullie wagen staat?
![]() |
|
||||
|
||||
Toch niet slecht voor een 2de editie, 67 wagens die aan de start verschijnen. Die franse silhouettes komen zo te zien aardig mee qua snelheid. Toch mooi dat het weekend in die streek 1 dag eerder begint, dan kan ik op vrijdagmiddag toch de tijd nuttig doorbrengen op kantoor
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Vrije training en Jo had deze oude banden nog mee. Zoniet moesten ze weer mee in de container.
|
|
||||
|
||||
Is wel grappig eigenlijk, er staat Toyo Tires op van de organisatie, Goodyear als sponsor en er liggen Michelins onder...
![]()
|
|||
|
|||
Wat ik mij afvraag hoe kan je nu een goede race afstelling vinden voor goodyear als je de vrije trainingen met Michelin doet
|
|
|||
|
|||
Even voor alle duidelijkheid: Goodyear heeft geen slicks maar is enkel sponsor.
Zij die het nog niet weten: Goodyear-Dunlop-Fulda is één groep. Wij hebben de ganse wedstrijd gereden op Dunlops met ondersteuning van Dunlop UK. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|