![]() |
|
|
||||
|
||||
Wat betreft de volgende meeting,
Ik dacht dat ik dan in Engeland zou zitten voor mijn werk maar dat is blijkbaar een maandje later. Echter is er die dag wel de Ieper rally, waar ik na 5 jaar afwezigheid, zeker weer bij wil zijn. Daarom kan ik er dus dan niet bij zijn. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
@Sennake en Loeten;
Bedankt voor de suggesties en het aanbrengen ervan. Gooi het een volgende meeting terug op tafel bij het bestaande idee en we zien wel waar het schip strand. @Rocknrolla en Loeten; En misschien ook al de anderen, ik zie misschien een mogelijkheid om de meeting een weekje uit te stellen om op die manier de rallyfans een pleziertje te doen. Maar dan zou ik het wel graag zo snel mogelijk willen weten. Ik ga ondertussen een mailtje doen om te zien of het zaaltje nog vrij is. Een week vervroegen zal niet gaan voor de Le Mans-liefhebbers.
|
||||
|
||||
Ik heb daarnet bericht gekregen dat het zaaltje nog vrij is op vrijdag 27 juni.
Jullie hebben van mij ook allemaal een mailtje gekregen met daarin dezelfde info, laat me zo snel mogelijk weten wanneer jullie de meting willen laten doorgaan. ![]() Ik ga ondertussen ook al een topic opstarten betreffende de meeting van juni
|
||||
|
||||
Ik heb even zitten denken naar de eindejaarsmeeting toe.
Vorig jaar heb ik me heel erg geamuseerd. Vooral tijdens het botsauto voetbal. Hoewel ik heel graag ga karten, was toch het botsauto voetbal het leukst. En dat om 1 simpele reden: Het groepsgevoel ![]() Je doet het in team, en tegen elkander en doordat het een doldwaze activiteit was, werd er heel wat afgelachen. Terwijl je bij het karten, enkel wat rondjes gaat rijden zo snel als je kan en pas achteraf even kan napraten over de wedstrijd. Daarom lijkt het me sowieso leuk om een activiteit te organiseren waar je als groep bij elkaar zit en tegen elkaar zit te strijden. Zo is bowlen inderdaad een optie maar ook de kwis waar Guy het over had lijkt me heel interessant. Hoewel ik niks van autosport afweet (Ja, triest he, voor een civiel modelbouwer ![]() Ik zal nog even verder kijken of er eventueel nog andere activiteiten zijn en die gooi ik dan even in de groep. ![]() We zien wel, komt sowieso wel goed denk ik. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ik ga ondertussen al de thread opstarten ivm eindejaarsactiviteit, dan kunnen de voorstellen daarin gepost worden. Op die manier blijft het ook een beetje ordelijk om te blijven volgen ![]()
|
||||
|
||||
Maar het zou echt geen autosportquiz worden hoor. Wel een quiz over algemene kennis, waar alle mogelijke onderwerpen des levens in voorkomen.
|
|
||||
|
||||
Sorry Guy, had ik even overheen gekeken.
![]() Maar alsnog is het een leuk idee. Kwisjes zijn altijd wel leuk en competitief ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|