![]() |
|
|
||||
|
||||
finished Mitsubishi Evo VII Snijers
Hier enkele foto's van mijn finished model van de Mitsubishi Lancer Evo VII van Patrick Snijers Condroz 2004 met sponsering van Cobeltab/Adimatic/Domino.
Hij heeft nog een paar schoonheidsfoutjes maar ik ben tevreden, de volgende zullen wel beteren. Sorry voor de wat wazige foto's, mijn camera laat het wat afweten ![]() mvg Steven |
|
||||
|
||||
Dat ziet er geen gemakkelijk decalschema uit.
Het is toch een mooi model geworden? Of niet?
|
||||
|
||||
nice steven
![]() maar ge zijt goe bezig. |
|
||||
|
||||
ow sekers, sterk vooral met da schema, t'een over 'tander, respect man, ge weet ze uit te kiezen voor uw eerste model
![]()
|
||||
|
||||
het decalwerk ziet er zeker goed uit, maar ik neem dat de conversie daar stopt, of is het interieur ook aangepast? Want was dat geen Gr.N - als ik me niet vergist?
Leuke onderwerp en eens iets helemaal anders. Nice. ![]() |
|
||||
|
||||
Sjieke gedaan Steven!
Ziet er mij ook niet te makkelijk uit. En van die foto's geeft dat niet, we zien toch al een beetje hoe de wagen eruit ziet. Als ik een tip mag geven voor het fotograferen met een mindere kodak. Ikzelf heb ook maar een Nikontje 4300 of zo en kan dus ook in close up geen echt scherpe foto's nemen, maar ik doe het dan zo. Ik zet mijn foto's op het (bijna) grootste formaat en neem een foto van op redelijke afstand (halve meter of zo). Normaal gezien fotografeert hij dan duidelijk en dan snijdt je die foto op je pc gewoon bij en is alles wel duidelijk ![]()
|
||||
|
||||
Eerst en vooral : ne éél chique automobiel.
Dees is waarschijnlijk op basis van Tamiya 24 257 ? (F. Delecour of A. McRae (Heb ik ook, maar moet er nog aan beginnen). Heb je de Body moeten primen vooraleer je hem in het blauw gestoken hebt. Of dekt de blauwe verf de (fabrieks)rode body ? Hoeveel lagen verf heeft hij gehad ?
|
||||
|
||||
ik heb een laag of 2 primer grijs erop gedaan en daarna een laagje of 3 blauw (RAL5002, van motip).
het is op basis van de tamiya, de antennegaatjes en inkeping voor luchthapper zijn toegewerkt met milliput |
|
||||
|
||||
Mooi
![]() Wel een klein foutje gevonden bij een bepaalde sponsor ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Bostik Findley? of is het toch Bostik Finley zoals op wagen?... maar is detail, mooie wagen!
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|