![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Vraagje voor jullie. Heeft er iemand van jullie al gehoord van TCS of TSC in Duffel? Naar het schijnt zouden ze diecast modellen maken van auto's op schaal. Het enigste wat je hoeft te doen is met een aantal foto's naar daar te gaan en ze maken hem dan in de gewenste schaal. Ik heb dat onlangs vernomen maar weet het niet ze zich bevinden of weet ook niet of het überhaupt waar is. Als jullie mij kunnen verder helpen laat dan maar iets weten.
See ya ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Ik dacht dat dat op de baan Lier-Duffel gelegen is. (De baan van het containerpark helemaal afrijden en net voor de bebouwde kom in Duffel op je rechterkant)
Nog nooit binnengeweest, dus daar kan ik niet mee helpen. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Echt nog niets over gehoord. Ik zou er zelf eens moeten binnengaan ...
![]() |
|
||||
|
||||
Tony Toy in Mechelen doet dit ook. Er moet wel een basis bestaan (die cast of kit).
|
|
|||
|
|||
Nog nooit van gehoord.Ik zou wel graag er meer over weten
|
|
||||
|
||||
Quote:
als je wil ga ik even kijken of ze op zaterdag open zijn. Ik laat het nog weten |
|
|||
|
|||
Dit interesseert me ook sterk!
Dus er moet een bestaand model zijn! Als ik een 1/18 of 1/24 wil... zou het genoeg moeten zijn als ik er foto's van heb, en een ander eventueel kleiner schaalmodelletje? Sterk! I'm all ears!!! Gunther |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Heeft iemand een telefoonnummer of zo van deze zaak?
Ik vind er niks van terug en ik zou wel es willen weten wat het exact allemaal kost! |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik ben langs TCS geweest in Lier, niet Duffel, het ligt op 50m van de grens met Duffel.
De juiste benaming: TCS Modelbouw. Adres: Mechelsesteenweg 534, B-2500 Lier. Telefoon: 015/32.20.22, fax: 015/32.20.23. Er staan geen openings uren vermeld, en om 16.20 u was de winkel vandaag reeds of nog steeds gesloten. Uit ervaring weet ik dat de winkel niet veel open is. Dus ik zou eerst maar bellen voor je naar Lier / Duffel komt. De vitrine bevat wel enkele zeer mooie exemlaren van zeldzame auto's. Verder is op dit adres nog TCS Garage Equipment gevestigd. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|