|
|
||||
|
||||
Vraag 1 en 2
Ok, hier gaan we weer voor een seizoen autosportquiz!! Zoals je ziet hebben we het systeem van vorig jaar niet veranderd. 2 keer per maand 2 vragen dus weer, gedurende 10 maanden levert dat 40 vragen op. November en december zijn weer rustmaanden. HIER vind je de Quiz-kalender waarop je zowel de data ziet staan waarop de vragen online komen als wanneer jij je antwoorden moet binnensturen. Aangezien er 20 dubbele vragen gesteld worden dit jaar en er 19 GP's zijn blijft er maar 1 vragenstel over waaraan geen GP gehangen wordt. Eén en ander betekent dat je nu dus een zeer ruime marge hebt want de antwoorden moeten pas binnen zijn bij het begin van het F1-seizoen op 12 maart 2005! Maar het MAG ook vroeger natuurlijk. Op deze wijze denk ik dat we ook tegemoet komen aan onze "winterslaap-quizzers" die misschien pas nà 15 januari wakker worden en zo de start van de race missen Er zijn nog steeds 4 moeilijkheidsgraden met 10 vragen per moeilijkheidsgraad. In deze eerste "graad" zijn alle vragen gemakkelijk en evenveel waard, nl. 1 punt per goed antwoord op een sub-vraag. Elke vraag telt 5 subvragen dus er zijn 5 punten per vraag of 10 punten per 2 weken te verdienen in moelijkheidsgraad 1. Omdat de vragen zo simpel zijn geven we pas tips vanaf graad 2. Alles duidelijk? Dan gaan we weer van start We beginnen weer met een "makkie", zodat iedereen de smaak van het quizzen goed te pakken krijgt Moeilijkheidsgraad : 1 Punten per goed antwoord : 1 Vraag 1 :
Vraag 2 :
Antwoorden moeten binnen zijn bij guy.golsteyn@telenet.be vóór de START van de GP van Bahrein op 12 maart 2006. En vooral : veel succes aan iedereen!!!! Last edited by Sennake; 04-01-2006 at 00:46. |
|
||||
|
||||
Eindelijk weer van start
|
|
||||
|
||||
Bah,
zo vroeg al uit mijn overwinningsroest gehaald. Ik heb mijne prijs nog niet en Sennake maakt mij bruuks wakker verdomme. Zal toch nog een maandje blijven liggen, totaal nog geen goesting om daar aan te beginnen nu. |
|
||||
|
||||
Mijn antwoorden zijn al binnen ( tegen mijn gewoonte in)
Op die manier hoop ik een laag deelnemer nr te bekomen, zodat ik nooit hoef opzij te scrollen in Sennakes Excel-overzicht. Vanaf vraag 3 antwoord ik weer telkens op de valreep... |
|
||||
|
||||
Yiehaaaa....We zijn weer vertrokken!
Eerst nog een paar dagen bekomen van de Kerst- en Nieuwjaarsfeesten en dan ga ik er mijn schouders eens onder zetten. Veel geluk en quizplezier aan alle deelnemers en moge de beste winnen! |
|
||||
|
||||
Zoals al ergens eerder gemeld, ik neem een sabbatjaar, wat niet wegneemt dat ik voor mezelf tussendoor wel eens een vraagje zal oplossen.
Succes aan de deelnemers, moge zij met velen zijn |
|
||||
|
||||
Mijn eerste reactie was "Wat? Nu al?" tot ik natuurlijk de kalender me deadline's zag ...
Ik ga dit jaar zeker ook weer meedoen, maar toch proberen om niet als vorig jaar die eerste vraag tot het allerlaatste te laten liggen, om ze gewoon vergeten in te sturen ... Maar ge gaat ze toch ook niet al te snel moeten verwachten denk, niet dat ik denk er al zoveel werk mee te hebben. Maar de volgende maand heb ik wel wat anders aan mijn hoofd (examens :s) Maar mag het weer even leerrijk worden als het voorbije jaar!
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
dees jaar weer meedoen, nog eens zien hoe ver ik geraak
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Mijn vragen zijn ook verstuurd.
Mvg... |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Oei foutje getypt
Mvg... |
|
||||
|
||||
Amaai en jullie noemen dit makkelijke vragen... Kga proberen veel te gokken en met nog veel meer geluk zal ik dan wel ooit eens juist gokken :-).
|
|
||||
|
||||
Quote:
|