|
|
||||
|
||||
Porsche 911 GT1 - Le Mans 1996 - Boutsen/Stuck/Wollek (Tamiya - 1/24)
Ziezo, het zit erop. Een goede 2 weken werk en het eindresultaat mag gezien worden vind ik. Alhoewel het een model is dat niet goed genoeg is om aan een wedstrijd deel te nemen zijn de foto's toch nog leuk geworden. En daar ben ik blij om
Last edited by Sennake; 02-07-2012 at 18:48. |
|
||||
|
||||
Nog eens 5 foto's :
Last edited by Sennake; 02-07-2012 at 18:47. |
|
||||
|
||||
Wel Sennake, ik moet je proficiat wensen! Zeer knap model. Vooral het design van de wagen lijkt me tof.
Ook een pluim voor je foto's op zichzelf. Zijn sterk staaltje van fotografie! Mag ik vragen welk fototoestel je hebt? En de ondergrond is nog steeds het dak van je wagen zeker?
|
||||
|
||||
Quote:
En als toemaatje krijg je nog eens 4 extra foto's : Last edited by Sennake; 28-11-2007 at 13:02. |
|
||||
|
||||
jaja, dan zou ik toch wel eens willen weten wat daar niet goed aan is...? ik vind hem knap! en chapeau voor de foto's
|
|
||||
|
||||
Nice job Sennake!
|
|
|||
|
|||
Schitterend model van een beestige 1:1 wagen.
En echt uitmuntende foto's! G. |
|
||||
|
||||
Staat de linkerachterkant niet iets hoger dan de rechterachterkant? Op de laatste 3 foto's zie je volgens mij het probleem...
Maar schoon model hoor voor de rest... ik heb hem op een poster in mijn pc-kamer...
|
||||
|
||||
Quote:
Maar dat belet me niet om de laatste 4 foto's te posten : Last edited by Sennake; 05-03-2006 at 18:26. |
|
||||
|
||||
Schitterend model en schitterende foto's. Alleen erg jammer dat dat rechter achterwiel er scheef onderstaat, valt dat niet meer recht te buigen?
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Hoe zijn die foto's eigenlijk gemaakt? Weer op het dak vd Peugeot?
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Nice work. Ik had dezelfde aadachtspunten, maar das al aangepast, lees ik. Dus hou ik het op nice work !!
|
|
||||
|
||||
Nice work. Ik had dezelfde aadachtspunten, maar das al aangepast, lees ik. Dus hou ik het op nice work !!
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|