|
|
||||
|
||||
Nabeschouwing Drift series Zolder 22/07
"It's a raining men, halleluja..." zongen de Weather Girls in 1983 voor de eerst keer. Wel het regende geen mannen op 22 Juli maar oude wijven! De ochtend was nochtans schitterend begonnen met een beetje bewolking en wat zon maar later op de dag werden de kranen letterlijk opengezet boven het Circuit Zolder. Toch kon dit de pret van de drifters niet echt drukken; vooral Mike de Bruyn amuseerde zich kostelijk in de regen...
Voor JJ Motorsport was het een pechdag... Eerst gaf de alternator van de "AutoZone" BMW de geest, maar dat werd vakkundig opgelost door een uitstekende mechanieker wiens naam me nu even ontgaat. Probleem verholpen en terug de baan op voor een "team battle". De zwarte, AutoZone BMW werd bestuurd door Vincent Verschueren, de rode (beter bekend als de "P-BMW") door Mike de Bruyn en om het team te vervolledigen, de Nissan Skyline van Joep de Kort. Het noodlot sloeg alweer toe... Vincent gaat dwars, Joep glipt er nog net langs door en Mike parkeert zijn achterste in de voorkant van Vincent. Resultaat: snuitje van de zwarte BMW beetje weg en de rode BMW een lelijke deuk aan de rechterkant (zie foto's). We weten alweer wat doen bij JJ de komende weken om de auto's klaar te stomen voor de volgende ronde en met de 24H van Zolder in zicht zal het weer "gaas geven" worden om terug te kunnen . Voor de rest was het bijzonder leuk om de toppers (Remmo, Mike, Joep, Kees en onze Belgische topper Jo) aan het werk te zien! Het was voor mij de eerste keer dat ik deze jongens in de eerste linkse aan het werk zag en onder een stralende hemel werd het dan toch nog een mooi einde van deze ronde in Zolder! Special thanks to Andy Jaenen voor de vlotte organisatie en natuurlijk aan alle collega drifters! See you all in Maasmechelen!! Sportieve groeten van de Fille, Jeanke en John van JJ Motorsport PS: Kan er mij iemand vertellen hoe ik hier foto's kan opladen?? Last edited by Fille; 25-07-2006 at 16:11. |
|
||||
|
||||
zeg fille! stond wel op u te wachten voor een ritje é ma ik was je sporen kwijt
volgende keer zeker?! |
|
||||
|
||||
In Maasmechelen dan hé Joeri... Sorry Mateke, maar met de bovenstaande problemen in het achterhoofd was het niet het moment om mee te gaan driften. Andere prioriteiten! Maar ik maak dat in Maasmechelen goed; zet de zetelverwarming al maar aan!
|
|
||||
|
||||
zal er een bordje aan hangen BEZET FILLE!
ok,ok volgende keer in maasmechelen doen we het over |
|
|||
|
|||
De foto's kunnen jullie op onderstaande link vinden. Het was een super gezellige dag, jammer van de regen maar verder was het gewoon weer TOPPIE!!!
Tevens staat er ook een foto van de klapper van de beide bmw's tussen. Met vriendelijke groeten! Alexander http://www.driftreport.nl/cpg/cpg132...s.php?album=29 Last edited by Mark; 26-07-2006 at 20:59. |
|
||||
|
||||
@ driftreport! weer zo speterende fotokes
zeg nog een vraagsken er was daar zo een schoon meisken bij, mee zwart jurkje toevallig geen nummer van ? voor de rest super die fotokes,,thanks!! |
|
|||
|
|||
Hehehehe ik denk dat je evianne bedoelt, zwarte jurkje, zwart lang haar??
Hehehehe ik ben een fotograaf van haar, voor haar modellenbureau. Ja daar heb ik het nummer van.. en tevens ook die van haar vriend Maar dankuwel voor de complimenten, ik doe mijn best om een mooie indruk van de dag te geven |
|
||||
|
||||
[QUOTE=driftreport.nl]Hehehehe ik denk dat je evianne bedoelt, zwarte jurkje, zwart lang haar??
Hehehehe ik ben een fotograaf van haar, voor haar modellenbureau. Ja daar heb ik het nummer van.. en tevens ook die van haar vriend ma die nummer van evianne is meer dan genoeg zenne wel een schoon meisken amai |
|
|||
|
|||
Hahaha ja dacht wel dat je alleen haar nummer wilde. Als ze volgende keer weer bij is en het is lekker weer zal ik een foto met r maken bij je auto. Je bent toch deelnemer in de Drift Series?
|
|
||||
|
||||
Quote:
tuurlijk ,moeie zekerst doen!!!! zwarte bmw M3 |
|
|||
|
|||
Word bij deze geregeld
|
|
||||
|
||||
Doe mij ook maar een fotoshoot . . .
Maasmechelen 10 sept . Deelnemende auto : zie avatar .
|
||||
|
||||
die mdriftpower mannen zijn precies hete bokken !
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ik had al zo'n vermoeden Maar komt in orde Jo. Ik zal vragen of ze zin heeft om mee te gaan naar Maasmechelen |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|