|
|
||||
|
||||
Porsche 917K "Gulf" - Le Mans 1970 - Siffert/Redman - Fujimi - 1/24
Nadat het model meermaals terzijde gelegd werd voor talloze problemen zodat de bouw uiteindelijk 3 jaar in beslag genomen heeft, is het dan uiteindelijk toch af geraakt.
Er zitten zeker en vast meer dan alleen maar schoonheidsfoutjes in, maar toch had ik op het "dieptepunt" van mijn tegenslagen niet gedacht dat de Porsche nog zo leuk voor de dag zou kunnen komen. In het algemeen ben ik er dus toch nog tevreden over. Hier zijn de afgewerkte foto's. De WIP-thread waarin je een beter zicht krijgt op het interieur en het achtercompartiment vind je trouwens hier. Vragen, commentaar of opmerkingen zijn meer dan welkom. En vooral : enjoy! Last edited by Sennake; 28-11-2007 at 08:45. |
|
||||
|
||||
En nog een tweede reeks van 5 foto's :
Last edited by Sennake; 28-11-2007 at 08:46. |
|
||||
|
||||
Ik vind bij de porsche 917k de achterkant schoon, zo alles zichtbaar, heel brede banden etc. En het hele model is wel mooi geworden, Sennake's dieptepunt zou voor mij het einde beteken maar hij maakt het nog mooi af.
|
|
||||
|
||||
Ik was bijna sprakeloos, kan nog net zeggen dat ie toch mooi afgewerkt is. Het was toch ook bij dit model dat je problemen had met de blanke laklagen?? Of heb ik het mis... Nu ja, je ziet er alvast niks van...
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
knap afgewerkt, mooi resultaat, gewoon af l)
|
|
||||
|
||||
Knap werk, maat!
Zo zie je maar, nooit een kit in de vuilbak kieperen als het eens verkeerd gaat. Met een beetje denkwerk en de juiste beslissingen komt alles weer goed.
|
|||
|
|||
Wel... ondanks de tegenslagen is toch weer een knap kunstwerkje! Echt sjiek! Zeker als je weet dat er zich binnenin leuke details als die bekabeling en zo zijn aangebracht!
Ik heb de bouw met veel interesse gevolgd en het resultaat staat er weer! Mooi! G. |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Of je nu 2 maanden of 3 jaar nodig hebt om hem te bouwen maakt niks uit. Wat telt is het resultaat, en dat staat er. Geen twijfel mogelijk.
Het genoegen gehad van hem zelf eens in de handen te houden en te beloeren, prachtig gewoon Zou hij mee mogen naar Niewegein ?
|
||||
|
||||
Quote:
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|