|
|
||||
|
||||
Modelbouwer gezocht
Hoi,
Ik ben op zoek naar iemand die voor mij een BMW ///M3 E-30 wilt bouwen: -Kleur : brokatrood -BBS RS velgen -Schnitzer spiegels -Geen open dak -Grijs interieur (irl leer, dus zo best mogelijk benaderen) Wel zou ik graag vooraf weten wat me dat zou kosten, want ik heb geen onbeperkt budget ... Thx, Pinzie |
|
||||
|
||||
Je zal eerst moeten aangeven op welke schaal dat je dit model wil en of je al dan niet een model ter beschikking hebt en of de bouwer daar ook zelf naar op zoek moet.
|
|
||||
|
||||
Schaal zou 1/43 of 1/24 moeten zijn, en de modelbouwer moet daar ook zelf voor zorgen.
Zou tof zijn als het model op een houten voetje geleverd kon worden met een plastic dekseltje ... Last edited by Pinzie; 30-12-2006 at 00:51. |
|
||||
|
||||
Ge vraagd ook niet veel he nog een geurtje gewenst ook ofzo ?
|
|
||||
|
||||
Quote:
hier kan Pinzie echt iets mee... |
|
||||
|
||||
Ja he, moeten nie altijd de zelvde zijn he
|
|
||||
|
||||
Neen, maar als je elkaar persoonlijk kent, liggen de zaken wel anders (lees makkelijker natuurlijk) en ik weet niet of dat jij Pinzie kent om er 'online' grapjes mee uit te halen.
Als wij hier eens een lap op geven, is het bijna altijd met de mannen van de club die elkaar allemaal redelijk goed kennen, en waarvan - we zijn ons daarvan bewust - voor de anderen soms moeilijk is de finesses te vatten. Wat ik wil zeggen is dat niet iedereen dat apprecieert, zeker niet als je elkaar enkel via electronische weg kent. (wat ik in het geval van Pinzie en jou dus niet weet), maar de opmerking kwam bij mij als niet helemaal op zijn plaats over. Als jij en Pinzie elkaar wel kennen en dat soort grapjes met elkaar uithalen, heb ik niks gezegd. Maar soit, Pinzie zoekt een modelbouwer. |
|
||||
|
||||
Das nu iets dat ik ook al heb opgemerkt,De Paddock word louter een clubje,en als louter internetter die niet veel meetings kan doen,en gewoon via het net iets kan inbrengen,mag blijkbaar niet veel zeggen,maak het gewoon privé voor het vriendenclubje hé dan.
Ik ben maar gewoon een lezer,en ben lid,ben zelfs geen modelbouwer,maar het begint mij gewoon op te vallen,niet enkel in het modelbouwforum.
Last edited by schumivill; 30-12-2006 at 04:45. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Ik kan best lachen met die reaktie ivm het geurtje, ben zelf een enorme flapuit, dus kan ook best veel verdragen
Moest er iemand interesse hebben om deze wagen op een deftige manier voor mij te bouwen, dan mag hij me altijd kontakteren, en als de prijs meevalt, dan mag hij hem zelfs bouwen |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|