|
|
||||
|
||||
FIA GT 2007 Rnd. 2 Silverstone
Het eerste nieuwtje ivm. de tweede ronde is er al.
Frank Biela vervangt Bouchut op de Lambo, dit zodat Bouchut in Valencia kan blijven tijdens zijn LMS weekend op de Aston. Wel eens benieuwd wat Frank als Audi Proto rijder met de Lambo kan doen... Bron: http://www.racingworld.it/fiagt/noti...?idtitolo=3281 |
|
||||
|
||||
Natuurlijk hebben we nu meer deelnemers:
GT2: 1x Prospeed Porsche 997 2x Edil Chris Ferrari 430's Citation Cup: 1x JMB Maserati MC12 1x SRT Corvette C5-R |
|
|||
|
|||
Zal de race ergens op normale niet-betalende tv te zien zijn? Of op het internet? Beelden van de support races zouden ook leuk zijn (vooral de nieuwe gt90's revival )
|
|
||||
|
||||
Quote:
http://www.fiagt.com/television.php |
|
||||
|
||||
19 GT1 auto's aan de start van Silverstone.
waaronder 6 Citation Cups. 2x JMB MC12 1x SRT C5-R 1x Solution F F550 1x Kessel racing F575 G2 = Red Racing Viper FiaGT.com / Racingworld.be Last edited by JorritVD; 24-04-2007 at 14:49. |
|
||||
|
||||
Quote:
Weet iemand meer of die Piers Johnson???
|
||||
|
||||
Ik moet zeggen dat SRO een machtig programma heeft gerealiseerd dit weekend in Silverstone! Alle series die rijden dit weekend worden gerund door SRO zelf... wie doet dit na?
- FIA GT - FIA GT3 europees - FIA GT4 europees - GT 90's festival Volgens mij gaat de paddock eivol staan in Silverstone én vol met kwaliteit én GT1 wat het publiek wil zien... Ratel flikt het toch weer (om alles te centraliseren in z'n eigen "winkel")... ! |
|
||||
|
||||
@ Mr.Dallara
Daar heb je groot gelijk in, over Ratel en al z'n serie's in Silverstone! En dan nog maar eens te bedenken dat tijdens de manche van Nogaro er nog eens de FFSA GT's bij zullen staan |
|
||||
|
||||
Ik had eerlijk gezegd meer Citation Cup wagens verwacht.
Waar is Psi Experience met hun Corvette? Zet Reiter hun derde Lambo niet in voor Thurn Und Taxis? Is de Porsche Carrera niet klaar geraakt? Waar zit GPC sports,... En GT4 zit wel goed... -G&A met de BMW Z4 -Volgens geruchten zou Michel Trolle met BMW's deelnemen -Motorsport 98 zet Ford Mustangs in. (Eric De Doncker) -Multimatic zet eveneens Ford Mustangs in. -JMB met de Maserati Trofeo -De Aston N24 door ? -GPR komt met een Porsche Cayman. -Ook First Racing zet Porsche(s) in. -RJN laat twee Nissans 350Z rijden. -Lotus werkt aan een GT4 versie (die al in de Belcar rijdt..) -Men werkt aan een Opel GT en een Audi TT... |
|
||||
|
||||
Entry list FIA GT Silverstone.....
Geen Prospeed ???? Quote:
|
|||
|
|||
Barwell in Citations Cup? Vermoed dat dat een foutje is?
|
||||
|
||||
Is geen foutje helaas. Ik vind het eigenlijk gewoon absurd dat ze een jongen als Jonathan Cocker in de CC laten rijden. Niks ten nadele van Cocker: ik beschouw hem als een talent en een zeer goede en volwassen coureur, zeker voor zijn leeftijd. Maar juist daarom vind ik hem niet thuishoren in de Citation Cup, die klasse was bedoel voor gentlemen-driver en Cocker is gewoon een 'echte' coureur.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Cocker een rookie? Waar haal je die onzin vandaan?
|
|
||||
|
||||
Cocker is nog jong, maar een rookie zeker niet... Zeker als je in je eerste Fiagt race meteen 8ste wordt.
En Piers Johnson is zo slecht nog niet, hoor. De man reed vorig jaar enkele Fiagt3 races en behaalde in Spa nog een tiende plaats. In 2005 reed hij Le Mans in een LNT TVR Tuscan, samen met enkele LMS races en British Gt races... Echte Gentleman? |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|