|
|
||||
|
||||
Audi R8 - LM 2000 winaar - Provence Moulage - 1/43
Vandaag, 16 juli 2007, is de eerste van mijn modelbouw-collecties helemaal compleet: de Le Mans winnaars!
Om dit te bereiken heb ik de 2 laatste Audi's afgewerkt zodat ik nu alle na-oorlogse winnaars in model op schaal 1/43 bezit. Uiteraard moet ik om de reeks compleet te houden, elk jaar de nieuwe Le Mans winnaar aan de collectie toevoegen... De volgende collectie die ik ga completeren is die met de Rally wereldkampioenen. Rally-liefhebbers kunnen zich dus aan heel wat modelbouw-rally-geweld gaan verwachten. Maar eerst wil ik de racetruck nog afwerken... In elk geval: hier zijn de foto's van het afgewerkte model van de Audi die in 2000 de 24 uur won... De WIP-thread staat hier. Last edited by Sennake; 16-07-2007 at 16:39. |
|
||||
|
||||
En just for fun heb ik de Le Mans winnaars van 2000, 2001 en 2002 eens naast elkaar gezet ter vergelijking. Op het eerste zicht zou je denken dat ze identiek zijn, maar niets is minder waar...
|
|
||||
|
||||
Weeral prachtige exemplaren Sennake hoe blijf je het klaar spelen.En nog eens wat waar neem jij die foto's zijn altijd mooie en zonder schaduw.
Grts Vinnie. |
|
||||
|
||||
Buiten, als er niet teveel zon is. Als er teveel zon is zoek ik mijn toevlucht tot de carport, waarvan het dak doorschijnend is en dus het sterke zonlicht tempert.
|
|
||||
|
||||
Inderdaad weerom een prachtig resultaat! Ook die collectie lijkt me wel indrukwekkend om te zien...
Tom |
|
||||
|
||||
Ik heb de hele verzameling enkele dagen geleden mogen aanschouwen
Echt prachtig ,gewoon subliem Ik kan u garanderen dat de schaalmodelen live nog mooier zijn dan op de foto's. Ook met sennake een gezellige babbel gehad. Een echte Autosport fanaat |
|
||||
|
||||
Super gemaakt,knap zo broedelijk naast elkaar
|
|
||||
|
||||
PROFICIAt met het slagen in je eerste opdracht: het afwerken van deze collectie. Alleen jammer voor je dat ze steeds maar een jaar min één dag af zal zijn...
Ooit ga ik ook eens langskomen om die collecties te bekijken hoor. De plaats voor een nieuwe meeting??
|
||||
|
||||
Ook dit model mag weer gezien worden.
Quote:
Een paar maanden geleden heb ik Guy zijn collectie ook eens van dichtbij mogen bewonderen.
|