|
|
||||
|
||||
Zalig kerstmis en een voorspoedig nieuw jaar !!
Aan iedereen die hier regelmatig of occasioneel onze capriolen volgt: bedankt voor alweer een fijn autosport- en modelbouwjaar, voor leuke momenten tussen vrienden en de vriendschap.
Ik wens jullie dan ook in naam van mijn echtgenote, mijn dochters en mezelf een zalig kerstfeest, en een minstens zo leuk en voorspoedig 2008!
|
|||
|
|||
Ik wens iedereen van de paddock en voornamelijk de leden van de modelbouw een prettig kerstfeest en een voorspoedig 2008.Dat we nog veel mogen plekken.Ik hoop dit jaar mijn eerste degelijk model af te kunnen werken op een niveau van de beste.
Dit wenst u racer,mijn zonen Lorenz en Vincent en mijn kat Turbo |
|
||||
|
||||
Van mij ook een fantastisch nieuw jaar toegewenst en mogen er nog vele dozen, die op het verlanglijstje stonden, onder de kerstboom liggen
|
|
||||
|
||||
Aan alle Paddockers: modelbouwers, lezers, supporters, organisatoren, piloten, mekaniekers, sympathisanten, quizzers, leden én niet-leden (amai, dat zijn er nogal een pak)
een mooi 2008 toegewenst. Dat al jullie in de gelegenheid mogen zijn om al jullie dromen waar te maken en gezegend blijven met een goede gezondheid! |
|
||||
|
||||
Op de laatste dag van het oude jaar wens ik alle Paddockers (en alle anderen ook natuurlijk) het beste toe voor het nieuwe jaar 2008
|
||||
|
||||
Ook vanuit West-Vlaanderen wens ik jullie allemaal een voorspoedig en "vruchtbaar" 2008 !!!
Loeten, zijn vrouwke en twee kids....
|
||||
|
||||
Ook van mijn kant wens ik alle Paddockers een gelukkig, vreugdevol en vooral gezond 2008 toe te wensen. Dat we nog veel mogen plekken (en wat mij betreft betekent dat minstens 12 modellen), mooie podiumplaatsen mogen behalen met onze modelbouw-exploten, en nog veel "op gank" mogen gaan met de clubleden!
Wat dat laatste betreft zullen we niet lang op onze honger zitten trouwens, want al op 5 januari zijn we voor de eerste keer in 2008 de pist in! |
|
||||
|
||||
Ik wens jullie allemaal een goed jaar, met veel modelbouwplezier.
Juha en zijn chauffeur.
|
|||
|
|||
De beste wensen voor 2008!
Laten we hopen dat er in 2008 meer te beleven valt in de Belgische Autosport! Mvg... |
|
||||
|
||||
Ook van mij een Gelukkig Nieuwjaar en mijn beste wensen voor 2008
|
|
||||
|
||||
Aan iedereen die het leest het beste voor 2008,Flame,Suzy,kiara
|
|
||||
|
||||
Ook mijn welgemeende nieuwjaarswensen voor alle paddockers!
Dat 2008 een mooi autosportjaar mag worden!
|
|||
|
|||
Aan allen ook de beste wensen voor 2008.
|
|
||||
|
||||
Gelukkig Nieuwjaar!
|
|
||||
|
||||
Ik ben hier bijna niet meer actief, maar lees en bekijk nog nu en dan in stilte de mooie projecten die hier tot stand komen.
Ik wil bij deze dan ook iedereen mijn beste wensen voor 2008 overmaken!
|