|
|
||||
|
||||
Velgen speedline 1:24
|
|
||||
|
||||
Voor geen euro??? En wat zijn de verzendingskosten
Heb geen idee voor deze velgen. Eens kijken bij domino kan helpen... (die nummerplaat... zegt dat wat over de chauffeur of zijn rijstijl )
|
||||
|
||||
Ja de verzendingskosten waren iets van een 15 euro
Ja die nummerplaat is geen O maar een Q . Mijn eerste plaat op mijn corsa gsi was ook zoiets PUF-770 Heb het eens gevraagd bij Domino maar dat hadden ze niet Heb dan zitten denken om de volle 6 spaken te kopen ,en zwarte streepjes op de kleven . |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Hier heb je een groot aanbod van fujimi-velgen op 1/24, misschien staan ze er tussen:
http://www.hlj.com/hljlist2/?Maker1=...Code=Aut&Dis=2 Ofwel ga je eens een kijkje nemen bij Luc Sturm: Openingsuren stock: woensdag, 19u00 - 21u00; zaterdag, 10u00 - 12u00 ADRES : Leuvenselaan 172, 3300 TIENEN. Die heeft veel Fuijimi-velgen in stock.
|
||||
|
||||
Belgische nummerplaten kennen trouwens geen O, dit om verwarring met de Q te vermijden.
|
|
||||
|
||||
Euhm.... En de oldtimerversies dan??? Die beginnen stevast met een o
|
||||
|
||||
Een typisch verkoopstruuk op eBay: zo goed als gratis weggeven en exuberante verzendingskosten vragen. Zo hebben ze toch nog aan goede prijs verkocht, en ze moeten minder provisie betalen aan eBay (en evt de belastingen). Vooral die mannen in Hong-Kong en Taiwan hebben daar een handje van weg...
Als ik zo iets zie staan, dan ga ik direct op zoek naar een andere kit. Maar goed, dat is mijn mening.
|