De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Driver's seat & Trackdays
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Rate Thread
  #1  
Old 24-03-2008, 10:55
smeun smeun is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jul 2007
Location: zolder
Posts: 6
Skylimit Events: on board laatste race wintercup

Hallo,

Ik heb 2 korte filmpjes van mij gevonden GarageTv, on board gefilmd in CRX tijdens de laatste race van de Wintercup.
Qualificatie:
http://www.garagetv.be/video-galerij...d_van_CRX.aspx

Start race 1:
http://www.garagetv.be/video-galerij...board_CRX.aspx

Veel kijkplezier
Reply With Quote
  #2  
Old 24-03-2008, 11:22
sibo sibo is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Sep 2007
Location: turnhout
Posts: 23
sjieke filmpkes smeun
ik snap alleen niet wat die porsche (michiels) bezielde.
die had toch zonder kleerscheuren door de bocht kunnen sturen volgens mijn bescheiden mening.
ik zat natuurlijk niet in de wagen, dus don't shoot me als ik verkeerd ben.
Reply With Quote
  #3  
Old 24-03-2008, 11:41
smeun smeun is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jul 2007
Location: zolder
Posts: 6
Wat er juist gebeurd is weet ik niet.Maar ik weet wel dat niet Michiels reed maar wel Lucien Ponet.
Reply With Quote
  #4  
Old 24-03-2008, 11:53
sibo sibo is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Sep 2007
Location: turnhout
Posts: 23
wie reed weet ik niet, ik wou alleen maar die porsche bedoelen.
tja...een race incident hé.
ik vind het alleen een raar maneuvre.
maar wat uw rijkunsten betreft (chapeau)

by the way, ik heb met u n praatje geslagen bij de opening van de winkel van andy (nissan sunny kerel).
dinsdag komt er iemand langs om hem te kopen, en dan ga ik je raad toch opvolgen en n bmw kopen (als de nissan verkocht is hé)
Reply With Quote
  #5  
Old 24-03-2008, 13:54
Luc VDC Luc VDC is offline
Monseigneur Ludovic du Chateau
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 189
@smeun

Heb je filmke bekeken. knap !
Maar die piloot uit de zwarte Porche op het einde moet dringend van elk circuit gebannen worden en z'n krachtige wagen inruilen voor een minder gevaarlijk exemplaar welke hij "misschien" beter meester kan.... en dan druk ik mezelf nog zacht uit.
Groeten
Luc vdc
__________________
Monseigneur Ludovic du Chateau
Reply With Quote
  #6  
Old 24-03-2008, 18:26
Jay's Avatar
Jay Jay is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jan 2006
Location: Zolder
Posts: 219
Volgens mij heeft hij de BMW gewoon niet gezien. Misschien niet goed aan het opletten.
Vooral bezig met de Puma die langs de binnenkant wilde komen.


Grtz
__________________
http://www.raceschool.be
Reply With Quote
  #7  
Old 25-03-2008, 01:53
tiggel tiggel is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Nov 2007
Location: lille
Posts: 17
raar ongeval
Reply With Quote
  #8  
Old 25-03-2008, 02:36
carl carl is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Dec 2006
Location: ramsel
Posts: 7
ponet

Dit is de meest onbekwame chauffeur in ons midden. Hij heeft bij een van de vorige races ook in mijn deur gereden zelfs zonder zich te excuseren. Hij zegt zelf dat de bmw hem aangereden had. Als er een iemand is waar je bang voor moet zijn is hij het wel. Michiels heeft er echter geen schuld aan hij is een piloot die door ponet is aangetrokken (en rijd zeer correct) omdat hij zelf geen gene meter vooruit gaat anders gaat hij nog harder af. We rijden sneller met ons golf 2ke dan hij met zijn gt 3 jordy dodemont rijd ponet verloren in zijn clioke enz.... Maar ja hij rijdt er ook tussen en hij betaald evenveel als ons dus heeft hij ook recht op rijden. Maar dan misschien in de 1600 klasse. Bedankt ponet voor al die verloren kosten en werkuren en race uitvallen als je zo doorgaat rijd er niemand meer over de streep en kun je misschien winnen.
Reply With Quote
  #9  
Old 25-03-2008, 10:43
Luc VDC Luc VDC is offline
Monseigneur Ludovic du Chateau
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 189
@ Carl
Het is niet als er iemand betaald dat hij het recht heeft zomaar "stockcar" te gaan spelen op een circuit !
Dit is geeeeen raceincident meer te noemen !!!!!!!!!
Mijn haar kwam recht toen ik dit zag !
Dat hij zijn eigen bolide tegen de muur "kletst" ...daar heeft niemand last van...maar, anderen in gevaar en in nodeloze kosten brengen door pure onkunde, dit kan niet door de beugel!
Ik zou dan ook voorstellen aan die man (ponet?) om de Porche meer te gaan gebruiken om te "flaneren" in Knokke op de "place m'a tu vu" (nu het nog kan met z'n beperkte blutsen erin....)
Er bestaat nog altijd een mogelijkheid om een "petitie" te laten rondgaan bij alle deelnemers om die man of wagen te bannen vooralleer er zware ongelukken gebeuren, geloof me, ik zie die nog te gebeuren en dan is het exit met de skylimits, een mooi initiatief waar de amateurpiloten zich terecht en met weinig kosten kunnen uitleven.
Groeten
Luc Vdc
__________________
Monseigneur Ludovic du Chateau
Reply With Quote
  #10  
Old 25-03-2008, 12:13
culaske culaske is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: May 2004
Location: Herk-de-Stad
Posts: 30
Quote:
Originally Posted by carl View Post
Dit is de meest onbekwame chauffeur in ons midden. Hij heeft bij een van de vorige races ook in mijn deur gereden zelfs zonder zich te excuseren. Hij zegt zelf dat de bmw hem aangereden had. Als er een iemand is waar je bang voor moet zijn is hij het wel. Michiels heeft er echter geen schuld aan hij is een piloot die door ponet is aangetrokken (en rijd zeer correct) omdat hij zelf geen gene meter vooruit gaat anders gaat hij nog harder af. We rijden sneller met ons golf 2ke dan hij met zijn gt 3 jordy dodemont rijd ponet verloren in zijn clioke enz.... Maar ja hij rijdt er ook tussen en hij betaald evenveel als ons dus heeft hij ook recht op rijden. Maar dan misschien in de 1600 klasse. Bedankt ponet voor al die verloren kosten en werkuren en race uitvallen als je zo doorgaat rijd er niemand meer over de streep en kun je misschien winnen.
Hebben we het hier over een blauwe Golf 2? Niet vergeten dat die op een vorige race mijn flank geramd heeft (filmkes staan op net, voor wie het vergeten is). Ik wacht nog op de excuses.
Dat heeft mij ook veel uren en ettelijke Euro's gekost.
Wie zonder fout is, werpe de eerste steen...

Was inderdaad wel een "bijzonder" maneuver van die Porsche. Hij was misschien een beetje van zijn melk doordat hij een juist een ... blauwe Golf door de grindbak zag stuiven.... De man (Ponet) is duidelijk niet in staat om alles wat rond hem gebeurt simultaan te verwerken en om te zetten in een zuivere rijlijn. Merk of kostprijs van de wagen doen hier niks ter zake. Behalve dan voor de E30 rijder, voor die is dit echt k.. .

Nu, laat 1 ding duidelijk zijn :
Ik vind petities tegen wie dan ook niet OK.
1) Het is aan de organisatie om te beslissen wat wel of niet kan. Ik ben er gerust in dat er na het zien van dit filmke efkes gesproken wordt met de man in kwestie.
2) Vandaag zijn de pijlen gericht op een dikke Porsche met een niet zo dikke rijder, morgen op een kleine Peugeot met een niet zo klein olielek, en volgende week op alle groene-auto's-met-witte-sterren wegens niet mooi genoeg, of wat? Ik vind het juist goed dat er van alles mee rijdt. En dat niet iedereen hetzelfde talent heeft... Wie vindt dat zijn talent te groot is om tussen de amateurs te rijden moet maar een licentie aanvragen. En de anderen kennen zonder twijfel hun "pappenheimers" en houden extra afstand.



@Geert : mooie filmkes en dik gereden. Toch efkes warm gehad in de kanaalbocht , als er zo een paar dwars voor uwe neus gaan?
Reply With Quote
  #11  
Old 25-03-2008, 12:37
A.J.'s Avatar
A.J. A.J. is offline
De Paddock Sponsor
 
Join Date: Feb 2003
Location: ZOLDER
Posts: 2,637
ik heb inderdaad Lucien Ponet aangesproken diezelfde dag. Hij gaat hier duidelijk in de fout. Maar het komt vooral doordat hij na zijn schuiver in de eerste bocht terug in het midden van het veld op de baan kwam. Hij merkte de Puma aan de binnenkant te laat op en stuurde terug naar buiten. Heel jammer voor Rob De Vries die met de BMW redelijk veel schade opliep.

Ik denk dat als we diegenen die beoordelingsfouten maken moeten verbannen er niet veel volk meer rond zou rijden, ook niet in de F1 als we de GP van Australië in gedachten nemen.
__________________
http://www.skylimitevents.com
Reply With Quote
  #12  
Old 25-03-2008, 21:42
smeun smeun is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jul 2007
Location: zolder
Posts: 6
De bedoeling van dit filmpje op het forum te zetten was om jullie allemaal te laten mee genieten van een spannende start.Voor mij is dit autosport en de incidenten die er gebeurd zijn komen nu eenmaal voor in onze sport,en dit niet enkel bij de amateurs.En als je achteraf zo een incident op video bekijkt ziet dit er altijd verschrikkelijk dom uit , maar denk eraan jongens,op een volgend filmpke zijn we misschien zelf de dommerik!!!
Reply With Quote
  #13  
Old 25-03-2008, 22:16
Jay's Avatar
Jay Jay is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jan 2006
Location: Zolder
Posts: 219
Dat is inderdaad zo Smeun, als je net uit de zandbak komt is het wel lastig om alles te zien!
Zeker als er enkele voor je zitten en enkelen achter. Als er dan plots nog eentje aan de binnenkant opduikt zou ik ook even naar buiten sturen, misschien niet zo ver maar...


Grtz
__________________
http://www.raceschool.be
Reply With Quote
  #14  
Old 31-03-2008, 19:21
smeun smeun is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jul 2007
Location: zolder
Posts: 6
ggggg
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 22:16.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.